Godlike Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg mener at det er noe feil med minne i pcen min, rammen er av typen NoName 512 MB ddr-ram , ikke det mest lønnsomme å kjøpe. Har funket greit i snart 1,5 år, men her om dagen fikk jeg noen rare feilmeldinger angående Kernel32.dll og systemet crashet etterpå... Etterpå under booting sekvensen, resetta pcen i oppstarten og etterpå under oppstarten så jeg at minnet hadde minket fra 512 MB til 256 MB Siden da har ingen forandring skjedd og pcen har vært "stabil" siden... Noen som kan bekrefte at det er noe feil med minnet og mulig årsak til feil? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Ta ut RAM-Brikken og se på den om den er skadd. Opplevd selv at ern ram-brikke (SD-RAM Twinmos) har brent seg, av en eller merkelig grunn. Prøv å bytt RAM-slot og se om den finner 512mb og ikke 256 Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Prøvd og byttet ram-slot, men det hjalp ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå