deaktivert443556 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 En av de fine tingene med disse tjeneste er at man oppdager musikk som man normalt sett aldri ville ha hørt. Jeg har med tiden lagret en og annen sang både fra artister jeg ikke har hørt om og fra sjangere jeg normalt sett ikke hører på. Nå har jeg puslet sammen en liste av 10 av disse sangene som jeg aldri hadde hørt før. Jeg vet det finnes en tråd for generell deling av spillelister i Spotify, men jeg synes det hadde vært litt gøy å se hva andre har oppdaget. Det trenger ikke nødvendigvis å være 10 sanger i listen, men det er kanskje greit å begrense antallet oppad til 10. Det er ikke alle som har både Spotify og Wimp, så det hadde vært fint om man la inn et skjermbilde eller på en annen måte viser hvilke sanger som er i spillelisten. Jeg setter pris på om vi holder litt takhøyde for både ignoranse og smak. Dersom en bruker aldri før har hørt Nickelback med How You Remind Me, og synes denne er helt topp, så må han få lov til det (han får sin straff i helvete ). http://open.spotify.com/user/isoskroting/playlist/79Dwx7ZUKojRxcHHcCoLs9 Lenke til kommentar
Anderz3n Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 http://open.spotify.com/user/anderz3n/playlist/1ObiYcE5vmrHKnZhKnfU42 Har oppdaget den nederste halvdelen av listen siden jeg begynnte å bruke spotify for et og et halvt år siden. Halvparten av sangene der igjen har jeg aldri hørt om hvis ikke det var for spotify :) Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) raised fist - friends and traitors hardcore superstar - we dont celebrate sundays enter shikari - sorry you're not a winner amulet - crash into my room cage the elephant - ain't no rest for the wicked entwine - bitter sweet story of the year - ten years down buckethead - welcome to buckedhead land andrew w k - she is beautiful deadmau 5 - strobe den første er bankers, men de andre klarer jeg ikke å rangere. Endret 29. november 2010 av TENTPOLE Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Åh, vanskelig å velge ut bare 10. Har oppdaget så mye i på spotify i det siste. Her har dere hvertfall noen av mine nyeste favoritter: Ivan Rebroff - Patrouille Des Cosaques Ivan Rebroff - Wot Polk Paschol Arte Factvm - Estampida Real No.3, Siglo XIII (Anón.) Russian Orthodox Cathedral Choir - Prokimenon: The Lord is King Spinal Tap - Stonehenge Mountain - Nantucket Sleighride Vangelis - Spiral Iced Earth - Mystical End Fates Warning - Orphan Gypsy Steve Lieberman - Job 29'15 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Her har dere min Topp 10 da! Endret 29. november 2010 av Anarkorken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå