Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med en fyr jeg liker - vanskelig å oppnå kontakt

Gjest Anonym16

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym16

Hallo hallo

Vet ikke hvordan jeg skal forklare det her, MEN. Jeg og en fyr "hooket up" etter en fest for rundt 3 uker siden. Nei ikke noe sex eller noe, bare prat og litt, utveksling av klemmer små kyssing osv. 3 uker siden sist jeg så han og fikk nettopp vite at han ikke kommer til byen denne helgen heller. Noe som vil si at: jeg er en STOR smule nedfor akkurat nå. For det første fordi han ikke kommer. Jeg må vente en uke, kanskje mer på å få se han og jeg har virkelig slitt de siste to ukene rett og slett fordi jeg er så forelsket. For den andre: Han har kjæreste.. MEN, det funker svært dårlig mellom dem og denne gutten har hintet til at han tror det vil ta slutt ganske snart (de har vært sammen i 1 år, så nei, han er ikke noen jeg "ikke bør satse på" fordi han slår opp med jenter i hytt og pine. For det tredje: Han misliker sterkt og tekste, og det er jo forsåvidt greit, så vi ble enige om å ringes istedet (etter mange ubesvarte meldinger plukket jeg opp røret og ringte istedet og da fortalte han at han ville jeg skulle ringe for det var så mye koseligere å snakke ordentlig sammen) Greit nok det, er jo helt enig, men han tar A-L-D-R-I initiativet til å kontakte meg! Jeg hintet han og sa: "Du må bare ringe meg og altså, om du får lyst til det" og da svarte han: "Det skal du absolutt ikke se bort ifra". Har jeg hørt fra ham, nei.. Vi la hverandre til på skype for litt "face-to-face kontakt" men han har ikke vært pålogget pga. manglende nett, det samme gjelder meg. Jeg føler meg så sykt masete i og med at jeg alltid må ta initiativet og istad når jeg sendte han tekstmeldng (vi hadde allerede kort tekstet litt, så tenkte jeg bare fortsatte deretter). Jeg spurte om han kom til byen i helgen så vi kunne være sammen men det skulle han desverre ikke. Såklart skrev jeg tilbake at det var trist og at jeg savnet han. Da svarte han "Hehe" og etter det kan dere jo tro jeg begynte å bli skeptisk.. liker han meg ikke? ser han ikke på meg som kanskje noer "mer" enn kun en god venn? Han fortalte jo hele kvelden vi var sammen at jeg var en fantastisk fin jente og han betrodde seg virkelig til meg ved å fortelle om alvorlige temaer fra fortiden sin osv. Skrev deretter en litt lengre melding om han kanskje kunne komme en tur på skype i morgen så vi fikk snakket eller om han evt. ville ringe i kveld om han ikke hadde noe annet å gjøre. I tilegg la jeg til at jeg kanskje kunne uttrykke meg litt feil og at jeg ikke prøvde meg på noen med kjæreste, og at jeg visste at han var glad i kjæresten såklart. Etter dette har jeg ikke fått noe svar men jeg håper og tror at det mest sannsynlig er fordi han ikke gidder å tekste. Han har jo fortalt at det er så kjedelig og bla bla bla. Kanskje ringer han senere og svarer da. Har på følelsen at han kanskje har begynt å misforstå og at han tror jeg prøver desperat og bli hans nye kjæreste eller noe, men jeg er absolutt ikke den som rusher frem. Jeg vil ta meg god tid. Det eneste er at jeg føler jeg har mast og rett og slett ødelagt for det vi kanskje kunne ha. Rett og slett at han tror jeg er den mase-kjerringa som tekster i hytt og pine osv. Jeg får vanvittig fort dårlig samvittighet og jeg lider mer eller mindre av dårlig selvsikkerhet. Ikke i en kjempestor grad, men som alle 16-åringer sliter jeg litt med det.

Spørsmålene jeg da sitter igjen med nå er:

- Vil han ringe/kontakte meg på skype?

- Er han zero intressert?

- Spiller han hard to get?

- Er han intressert men har dårlig samvittighet pga. kjæresten? (Han nevnte noe i denne duren kvelden vi var sammen)

- Hva skal jeg gjøre om han ikke ringer i kveld? - Skal jeg ringe han?

Jeg har en ganske stor trang til å snakke med han nå. Bare få snakket ut så jeg på en måte "kan forklare meg" og vi får snakket ut. Men jeg vil samtidig ikke virke masete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil han ringe/kontakte meg på skype?

Tja, det vet vel bare han?

Er han zero intressert?

Det virkerg ikke slik, men han er i et forhold og da er det kanskje ikke helt ok å snakke med madammen man småkysset med for tre uker siden på en fest.

Spiller han hard to get?

Kanskje, men jeg tror fortsatt det er fordi han er i et forhold.

Er han intressert men har dårlig samvittighet pga. kjæresten?

Det tror jeg, men det er selvfølgelig vanskelig å si for oss som ikke vet så mye om saken. Men det er dette som først faller inn i hodet mitt når jeg leser innlegget ditt.

Hva skal jeg gjøre om han ikke ringer i kveld? - Skal jeg ringe han?

Det er kanskje forsent nå, men nei. Hvorfor skulle du det? Ta det litt rolig, kanskje vil han bli mer kjent med deg men du må ihvertfall la han avslutte det andre forholdet først. Hvis du vil bli venn med han er det jo selvfølgelig en annen sak.

Husk alt dette er hva jeg kan tyde fra innlegget ditt og litt av fri fantasi! :)

Og et spørsmål tilbake, hva synes du om at han "hooked up" med deg på en fest når han var i et forhold? Er det noe du ville likt han skulle gjøre hvis dere var kjærester? Mest sannsynlig uten at du visste om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...