Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har forskjellig størrelse på puppene mine. Gjør det noe?

Gjest Størrelseforskjell

Anbefalte innlegg

Gjest Størrelseforskjell

Hei godtfolk.

Jeg har et problem. Jeg har forskjellig størrelse på puppene mine, og det er et problem føler jeg. Ikke det at jeg flafrer med brystene til gud og hvermann, men dere skjønner tegningen..

Har gått så langt at jeg har problemer med selvtilliten når det kommer til sengekos og har gjerne lyset av og bh'en på. Føler at tillit til gutter blir ødelagt da jeg ikke tør å ta av meg.

Hva føler gjengen? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle har pupper som i en eller annen grad er ulike. Med mindre forskjellen er enorm, eller fyren/dama er kjempesær, vil det nok ikke bli oppfattet som ekkelt/stygt/turn-off.

JEG ville i alle fall sett på det som mye mer turn-off at dama jeg skulle ha meg med nekta å la meg se på henne/være naken med meg.

Så ja, med mindre det er snakk om flere cupstørrelser er det nok best å bare jobbe med seg selv og forsøke å bli litt mer komfortabel med det.

Lenke til kommentar

Ja, kan jeg jo såklart ikke redigere innlegget mitt.

Jeg er forøvrig 17. Blir 18 i Januar. Jo, det er vel kanskje vanlig, men ikke på samme måte. Andre pleier jo å ha forholdsvis greit lik størrelse, mens jeg har større forskjeller. I tillegg er huden rundt niplen (gud, hva heter det igjen da...) større på høyre enn venstre. Ser ganske merkelig ut :(

Lenke til kommentar

Ja, kan jeg jo såklart ikke redigere innlegget mitt.

Jeg er forøvrig 17. Blir 18 i Januar. Jo, det er vel kanskje vanlig, men ikke på samme måte. Andre pleier jo å ha forholdsvis greit lik størrelse, mens jeg har større forskjeller. I tillegg er huden rundt niplen (gud, hva heter det igjen da...) større på høyre enn venstre. Ser ganske merkelig ut :(

Hvordan vet du at det ikke er vanlig på samme måte? Og hvor mye er det egentlig snakk om når du sier "større forskjeller"?

Det mørke området på brystvorten er også forskjellig hos alle. INGEN har 100% like bryster, men grunnen til at du føler at "alle andre" har det, er at du ikke har studert deres slik du har gjort med dine egne.

Dessuten forandrer brystene seg i noen år til, og igjen når du en gang blir gravid. Det er bare noe vi kvinner må leve med, og ingen forventer at de skal forandre seg helt likt.

Lenke til kommentar

Vel, ikke for å være creepy og ekkel eller noe, men det er umulig for oss å svare på dette om vi ikke vet hvor stor forskjellen faktisk er. Dermed hadde et bilde funket.

Det er som sagt helt normalt å ha forskjellige størrelser, og det er helt normalt å føle det du føler. De fleste jentene jeg har snakket med om det har sagt de gikk gjennom en fase hvor de syntes det samme som deg.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Få vil nok bry seg om dette, men selvsagt kommer det ann på hvor stor forskjellen er.

At brystene er usymmetriske er relativt vanlig, både av fasong og størrelse. Derimot finnes det tilfeller hvor en eller begge brystene er deformerte. Da avviker brystene i stor grad.

OBS! Bilder av bryster i linker.

Dette vil jeg si er et normalt avvik

Og dette

Overnevnte ville jeg ikke brydd meg nevneverdig om.

Disse kan jeg se for meg at jeg vil ha problemer med å finne tiltrekkende

Men, en kvinne er heldigvis mye mer enn sine bryster. Selv om jeg forguder pupper :)

Lenke til kommentar

Håpløst barnslig å mase om bilder av brystene til kvinnelige forumbrukere uansett om det er ment på tøys eller ikke. Vitner om veldig lav (mental)alder på endel av brukerne her!

Uansett;

Det er veldig normalt med små avvik både her og der. Få/ingen har 100% symetrisk kropp. ingenting å beskymre seg over!

Lenke til kommentar

Tror det er særdeles få av det kvinnelige kjønn som har et puppepar som er 100% lik hverandre.

Mine er også forskjellige, men jeg har aldri fått reaksjonen "Æh, puppene dine er ulike, vi kan ikke ha sex/være sammen lenger" fra noe kjønn.

Det er nok mer turn-off med BH på og lyset av enn litt forskjellig størrelse på puppene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...