Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Begrenser du antall fingre når du fingrer henne?

Gjest Spettern

Anbefalte innlegg

Gjest Spettern

Når jeg går ned på kjæresten min, og fingrer henne samtidig, prøver jeg å begrense antall fingre. Som regel bruker jeg to stykker, men hun vil etter hvert gjerne at jeg skal bruke flere. Jeg er skeptisk grunnet frykten for at hun skal savne en større penis. Jeg innser at dette meget mulig er en dum reflesjon jeg har gjort meg, men kommer ikke unna.

Hun har relativt vanskelig for å oppnå orgasme, og det skjer veldig sjeldent ved samleie. Når jeg går ned på henne kan det ta alt fra 10-30 minutter før hun kommer. Det er vel dette som skaper grobunn for min fryk.

Har andre gjort seg tanker om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å stimulér klitoris som ligger ca. 5 cm inn i skjeden på magesiden - greier du dette så holder det selvsagt med to fingre.

Takk for svar :)

Da ren penetrering ikke kan gi henne orgasme i seg selv, har oralsex og fingring blitt en viktig del av sexlivet vårt. 7/10 ganger vi har sex, gir jeg henne orgasme før eller etter samleie med oralsex og fingring. De resterende 3/10 gangene vil hun ikke, eller tiden strekker ikke til.

Det er ikke noe problem å få henne til å komme med to fingre og tungen på klitoris, men den siste tiden har hun blitt mer og mer opphengt i at jeg skal bruke flere fingre. Hun blir rett og slett så kåt at hun ønsker å bli mer "fyllt opp". Det er sistnevnte jeg ikke liker, for jeg blir redd for å ikke strekke til.

Jeg er over gjennomsnittet utstyrt, så i utgangspunktet burde jeg vel ikke ha denne frykten. På den andre siden vet jeg jo ikke hviken erfaring hun har fra før, og hvilke "krav" hun stiller ...

Hun har i sin fortid hatt langt flere sexpartnere enn meg. Det jeg i realiteten er redd for er at jeg ikke strekker til, i forhold til hennes tidligere partnere. Jeg er livredd, i ordets rette betydning :(

Lenke til kommentar

Prøv å stimulér klitoris som ligger ca. 5 cm inn i skjeden på magesiden - greier du dette så holder det selvsagt med to fingre.

Nei, du mener kanskje g-punktet. Klitoris når man greiest på utsiden, litt over "hullet".

Lenke til kommentar

Presser ikke hele hånna inn hvis det ikke er plass, men er ikke bekymret for at dama ikke skal synes at jeg er nok ved å presse inn fingre som blir tykkere/større enn kuken min. Som regel tenner jenter mer på at de faktisk blir penetrert av en kuk enn de berøringene kuken gjør..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...