ZerBox Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg hadde et problem med maskinen min en dag, og måtte inn å boote fra XP-cd'en og trykke repair. Da ble alt fint igjen, men midt i repairen spurte den etter skjermdriveren. Jeg viste ikke hvor den lå, så jeg trykte cancel og tenkte jeg heller kunne legge inn skjermdriverne når jeg var inne i XP. Nå sliter jeg meg å få XP til å finne skjermkortet. Hva enn jeg gjør, så vil ikke XP finne det. Prøvd å legge inne rette drivere, scannet etter ny hardware, prøvd å sette inn et annet skjermkort. Når jeg går inn på "Display Properties"->"Settings" står det <default monitor> under display. Noen som vet hvordan jeg kan få XP til å finne skjermkortet? Er skikkelig kjiipt, for når jeg skal f.eks scrolle så hakker skjermen skikkelig fordi den stresser med scrollingen Lenke til kommentar
trumic Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hva med å installere en driver til skjermkortet. Symptonene tyder på at det mangler en driver, eller at det er noe feil med den. Kanskje du ikke avinstallerte skikkelig før du la inn en ny eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå