Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hei. Jeg bare lurte på, er laptop bra nok til Cataclysm? Jeg har en Packbard Bell Easynote tj-75 og den fungerer greit nå med 60 FPS og sjeldent lag. Har en grei skjerm som jeg brukte før, vurderer å koble den til (liker bedre å ha større skjerm med tastatur) enn en 15,6". Får jeg noe FPS lag med skjermen? prøvde med en annen for litt siden og det virka som det gikk litt tregere i tillegg til at jeg måtte ha dårligste pga den ikke ville kjøre fullt resolution. Any help? Noen som har en laptop med ekstern skjerm og gamer WoW? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvilken oppløsning kjører du i nå, da? Er også mer matnyttig med specs enn modellnavnet på laptopen din. I utgangspunktet er det eneste som gjør at Cataclysm drar litt tyngre enn WOTLK den nye vannrenderingen, men den kan du (så vidt jeg vet) også skru av slik at den forblir slik som i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvilken oppløsning kjører du i nå, da? Er også mer matnyttig med specs enn modellnavnet på laptopen din. I utgangspunktet er det eneste som gjør at Cataclysm drar litt tyngre enn WOTLK den nye vannrenderingen, men den kan du (så vidt jeg vet) også skru av slik at den forblir slik som i dag. Kjører 1280x768(wide) med skjermen men virker som alt grafikken er mye bedre å laptopen. skal uansett prøvde ny skjerm i morgen, får se åssen det blir. laptop: Processor: Intel Core i3 330M, Intel Core i5 430M, Intel Core i7 620M Graphics Adapter: ATI Mobility Radeon HD 5470, ATI Mobility Radeon HD 5650 Display: 15.6 inch Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Du har listet 3 forskjellige cpu og 2 skjermkort men antar du har denne: http://www.notebookcheck.net/Review-Packard-Bell-Easynote-TJ75-Notebook.27217.0.html Så jeg vil tro det skal gå helt fint, men gaming på laptop har aldri vært noe uber konge heller da. Endret 18. november 2010 av nagina Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 "Modern Warfare 52 FPS in High" Hvis du ikke er veldig kresten (25 manns på Ultra) tror jeg det går helt fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du har listet 3 forskjellige cpu og 2 skjermkort men antar du har denne: http://www.notebookcheck.net/Review-Packard-Bell-Easynote-TJ75-Notebook.27217.0.html Så jeg vil tro det skal gå helt fint, men gaming på laptop har aldri vært noe uber konge heller da. Ja, det er den jeg har. Nei enig at stasjonær er bedre, men den kosta tross alt 8k, men jeg liker stasjonær mye bedre, men skal prøve å koble til ekstern skjerm med tastatur ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kobla til en skjerm, men jeg har hatt den et par år... Så oppløsningen er mye dårligere, så alt er mye større når jeg spiller. noen måte å fikse dette på? kjøpe ny skjerm maybe? Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Selv spiller jeg på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=595828 koblet til en 24" full HD skjerm. Har 40-50 FPS når jeg løper rundt i IF/SW og 60 i heroics med alt satt til standarverdiene, bortsett fra vann og skygger som jeg satt litt ned. Intel Core i3 370M / 2.4 GHz 4 GB DDR3 SDRAM - 1066 MHz NVIDIA GeForce 310M - 1 GB DDR3 SDRAM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Selv spiller jeg på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=595828 koblet til en 24" full HD skjerm. Har 40-50 FPS når jeg løper rundt i IF/SW og 60 i heroics med alt satt til standarverdiene, bortsett fra vann og skygger som jeg satt litt ned. Intel Core i3 370M / 2.4 GHz 4 GB DDR3 SDRAM - 1066 MHz NVIDIA GeForce 310M - 1 GB DDR3 SDRAM Ah! Bruker du tastatur og sånt da? Syns det er mye deiligere. Skal nok skaffe meg en skjerm også, men har ingen HD skjerm, bare en TV jeg kan kanskje bruke, men den er tross alt 36 tommer. Blir kanskje litt stort. Får se til jul, om jeg kjøper meg stasjonær eller bare en ny skjerm. Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 xHar samma problemet som deg, bildet blir litt kornete på skjermen når jeg kobler til 1900 x 1080 24" pc skerm. mistenker at det er fordi at bildet forstørres, samt har lavere oppløsning som gjør at det blir "dårlig". får ikke kjørt høyere oppløsning enn max oppløsningen til laptop skjermen med tilkobling via VGA jeg i hvertfall (13xx x 7xx).. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Selv spiller jeg på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=595828 koblet til en 24" full HD skjerm. Har 40-50 FPS når jeg løper rundt i IF/SW og 60 i heroics med alt satt til standarverdiene, bortsett fra vann og skygger som jeg satt litt ned. Intel Core i3 370M / 2.4 GHz 4 GB DDR3 SDRAM - 1066 MHz NVIDIA GeForce 310M - 1 GB DDR3 SDRAM Ah! Bruker du tastatur og sånt da? Syns det er mye deiligere. Skal nok skaffe meg en skjerm også, men har ingen HD skjerm, bare en TV jeg kan kanskje bruke, men den er tross alt 36 tommer. Blir kanskje litt stort. Får se til jul, om jeg kjøper meg stasjonær eller bare en ny skjerm. Gå for stasjonær! Er uendelig mye bedre å spille wow med stor skjerm og skikkelig tastatur! Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Selv spiller jeg på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=595828 koblet til en 24" full HD skjerm. Har 40-50 FPS når jeg løper rundt i IF/SW og 60 i heroics med alt satt til standarverdiene, bortsett fra vann og skygger som jeg satt litt ned. Intel Core i3 370M / 2.4 GHz 4 GB DDR3 SDRAM - 1066 MHz NVIDIA GeForce 310M - 1 GB DDR3 SDRAM Ah! Bruker du tastatur og sånt da? Syns det er mye deiligere. Skal nok skaffe meg en skjerm også, men har ingen HD skjerm, bare en TV jeg kan kanskje bruke, men den er tross alt 36 tommer. Blir kanskje litt stort. Får se til jul, om jeg kjøper meg stasjonær eller bare en ny skjerm. Ja kobler til tastatur og mus og =) Sitter på et studentbudsjett og har derfor ikke råd til både stasjonær og laptop så jeg gikk for denne løsningen siden jeg må ha en laptop i forbindelse med studiene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Selv spiller jeg på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=595828 koblet til en 24" full HD skjerm. Har 40-50 FPS når jeg løper rundt i IF/SW og 60 i heroics med alt satt til standarverdiene, bortsett fra vann og skygger som jeg satt litt ned. Intel Core i3 370M / 2.4 GHz 4 GB DDR3 SDRAM - 1066 MHz NVIDIA GeForce 310M - 1 GB DDR3 SDRAM Ah! Bruker du tastatur og sånt da? Syns det er mye deiligere. Skal nok skaffe meg en skjerm også, men har ingen HD skjerm, bare en TV jeg kan kanskje bruke, men den er tross alt 36 tommer. Blir kanskje litt stort. Får se til jul, om jeg kjøper meg stasjonær eller bare en ny skjerm. Gå for stasjonær! Er uendelig mye bedre å spille wow med stor skjerm og skikkelig tastatur! Enig. Får se hvor mye penger jeg har til jul, så får jeg se om jeg får noe penger på selveste julaften også ;-) men jeg har ikke noe mye erfaring med å bygge PC og sånt, derfor vil jeg kjøpe en ferdigbygd men man sparer jo så mye penger på å bygge selv har jeg hørt. kjenner en kompis som har bygd en, men vet jo ikke om jeg stoler 100% på han, vil jo ikke at han skal tukle litt også BOM, der gikk 3000 til helvete. Så enten så må jeg risikere å bygge med han eller kjøpe en ferdigbygd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå