Blåbær Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Endelig, så gammel som jeg har blitt nå burde det vært en selvfølge å ha lappen men i mitt andre forsøk så klarte jeg endelig å få den. Tilbakemeldingen var prikkfritt, så nå er det bare å se opp for meg i trafikken. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Takk, champagnes skal sprettes i helga. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Grats! Det er en deilig følelse, men ikke griskjør så mye på de glatte veien før du har litt mer erfaring da Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Gratulerer! Å ikke ta dæ en tur ut etter at champagnen e helt nedpå Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Nei, sikkerhet først. men værste var vel at kjørelæreren min sa etter at jeg hadde bestått at hun trodde/regnet med jeg kom til stryke siden jeg kom så tidlig, da man enten kjørt så dårlig at sensoren avslutter fort eller at man har kjørt så bra at sensoren har sett nok. (Skal sies at jeg hadde 3 vikepliktsbrudd timen før med henne da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå