screenman Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Når jeg vasker mine svarte bukser, for det meste svarte t- skjorter, og svarte sokker, så vasker jeg i vaskemaskinen, alltid bare en og en bukse, en og en t- skjorte, og et og et par, sokker (noen ganger flere par samtidig). Jeg bruker omo color, og spørsmålet mitt er; Hvor mye ml skal jeg bruke av vaskemiddel når jeg vasker? Jeg vet at dette står på pakningen, men for å være ærlig, så forvirrer den meg. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Bruk doseringsanvisningen for normalt skittent tøy du, det er tilstrekkelig nok (om man ikke har rullet seg i gjørme). Det å vaske ett og ett plagg er tungvint og helt unødvendig. T-skjorter og sokker av samme farge vasker jeg alltid sammen (60°C). Bukser trenger ikke så langt vaskeprogram så de vasker jeg separat (40°C). Er buksene av samme farge, så er det heller ingenting i veien for å vaske de sammen. Endret 18. november 2010 av 2die4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå