Andaarz Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hei Kjøpte meg Audi A4 1.8T 99 modell, nå vil jeg koble til forsterker, problemet er å få ut bilstereoen, har tatt ut mange vanlige bilstereoen, men her er det et orginalt Audi symphony bilstereo likt det som er på bildet, noen ide om hvordan jeg kan få ut dette? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) To par med uttrekksverktøy: ...inn her: og trekk ut. Endret 18. november 2010 av transmedia.no Lenke til kommentar
Andaarz Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Fant ut av dette, tenkte selvfølgelig ikke så enkelt før etter en god stund, så nå er uttrekksverktøy bestilt å stereoen ganske snart ute Lenke til kommentar
Andaarz Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Nå har jeg fått uttreksnøkklene til og ta ut stereoen, å har prøvd, å prøvd, men stereoen vil ikke ut, noen som har vert borti denne stereoen før og har noe peiling på hvordan å få den ut? noen annene måte en disse uttreksnøkklene? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Kanskje dette kan være til hjelp. (Har aldri gjort dette selv.) edit: Utfra artikkelteksten kan det se ut som om det er viktig å bruke riktig variant av uttrekksverktøyet - har du feil versjon er det vel mulig at de ikke låser seg riktig til bilstereoen. Du skal merke at det klikker på plass når du stikker det inn. Endret 29. november 2010 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Andaarz Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Med dette burde jeg få det til, skal få sjekket at jeg har korrekt uttreksvertøy i mårgen så prøver eg steg for steg. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå