Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

En slags svulst i underlivet?

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg barberer meg ofte nedentil (er jente), og har aldri hatt noen problemer før. Men her om dagen oppdaga jeg en slags svulst eller noe (kjennes som en fettklump under huden) på høyre side nedentil. Jeg tenkte at det sikkert bare var jeg som hadde vært litt uforsiktig og kuttet meg på barberbladet. Men nå har det gått nesten ei uke, og klumpen er der enda. Det svir som bare fy og klør noe jævlig. Jeg begynner å bli litt bekymret - hva om den ikke går vekk av seg selv? Noen som vet hva dette kan være for noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg barberer meg ofte nedentil (er jente), og har aldri hatt noen problemer før. Men her om dagen oppdaga jeg en slags svulst eller noe (kjennes som en fettklump under huden) på høyre side nedentil. Jeg tenkte at det sikkert bare var jeg som hadde vært litt uforsiktig og kuttet meg på barberbladet. Men nå har det gått nesten ei uke, og klumpen er der enda. Det svir som bare fy og klør noe jævlig. Jeg begynner å bli litt bekymret - hva om den ikke går vekk av seg selv? Noen som vet hva dette kan være for noe?

Spør hos klara klok, der er det leger som kan svare deg så der kan du få gode svar

www.klara-klok.no

Lenke til kommentar

Spør hos klara klok, der er det leger som kan svare deg så der kan du få gode svar

www.klara-klok.no

Er du bekymret så gå til legen. Da får du skikkelige svar. Klaka klok er kjempebra, men svarer for det meste at du selv må oppsøke lege for å få svar. Noe som er helt riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Anonym bruker

Det er nok mest sannsynlig en fettklump eller betent talgkjertel. Klør det kun på den, eller ellers i underlivet også?

Det klør kun på den. Om det er det, går den vekk av seg selv etter en stund?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...