Gjest Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg barberer meg ofte nedentil (er jente), og har aldri hatt noen problemer før. Men her om dagen oppdaga jeg en slags svulst eller noe (kjennes som en fettklump under huden) på høyre side nedentil. Jeg tenkte at det sikkert bare var jeg som hadde vært litt uforsiktig og kuttet meg på barberbladet. Men nå har det gått nesten ei uke, og klumpen er der enda. Det svir som bare fy og klør noe jævlig. Jeg begynner å bli litt bekymret - hva om den ikke går vekk av seg selv? Noen som vet hva dette kan være for noe? Lenke til kommentar
Andaarz Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg barberer meg ofte nedentil (er jente), og har aldri hatt noen problemer før. Men her om dagen oppdaga jeg en slags svulst eller noe (kjennes som en fettklump under huden) på høyre side nedentil. Jeg tenkte at det sikkert bare var jeg som hadde vært litt uforsiktig og kuttet meg på barberbladet. Men nå har det gått nesten ei uke, og klumpen er der enda. Det svir som bare fy og klør noe jævlig. Jeg begynner å bli litt bekymret - hva om den ikke går vekk av seg selv? Noen som vet hva dette kan være for noe? Spør hos klara klok, der er det leger som kan svare deg så der kan du få gode svar www.klara-klok.no Lenke til kommentar
Frosland Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg barberer meg ofte nedentil (er jente), og har aldri hatt noen problemer før. Men her om dagen oppdaga jeg en slags svulst eller noe (kjennes som en fettklump under huden) på høyre side nedentil. Jeg tenkte at det sikkert bare var jeg som hadde vært litt uforsiktig og kuttet meg på barberbladet. Men nå har det gått nesten ei uke, og klumpen er der enda. Det svir som bare fy og klør noe jævlig. Jeg begynner å bli litt bekymret - hva om den ikke går vekk av seg selv? Noen som vet hva dette kan være for noe? Spør hos klara klok, der er det leger som kan svare deg så der kan du få gode svar www.klara-klok.no Er du bekymret så gå til legen. Da får du skikkelige svar. Klaka klok er kjempebra, men svarer for det meste at du selv må oppsøke lege for å få svar. Noe som er helt riktig. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det er nok mest sannsynlig en fettklump eller betent talgkjertel. Klør det kun på den, eller ellers i underlivet også? Lenke til kommentar
Gjest Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det er nok mest sannsynlig en fettklump eller betent talgkjertel. Klør det kun på den, eller ellers i underlivet også? Det klør kun på den. Om det er det, går den vekk av seg selv etter en stund? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ja, da blir det omtrent som med en kvise... Kan også være et inngrodd hår. Kroppen fikser det meste selv, men du kan prøve å se i et speil om det jeg foreslår virker logisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå