ecolindo Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Hei hei, jeg har nettopp lagt ut et timelapsetutorial av mitt siste photoshopmaleri. Alt er laget helt fra scratch på hvitt canvas. Her er resultatet; Og her er videoen, jeg anbefaler å se den i HD; http://www.youtube.com/watch?v=JmqITFqC4Qo Endret 20. november 2010 av ecolindo Lenke til kommentar
cpy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kjempebra, flink å tegne også... Hvor langt tid brukte du på det? Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Flott Her er et annet: http://www.moderskeppet.se/video/show/gor-tavlor-med-art-history-brush Det finnes forresten mange tips på MODERSKEPPET Endret 16. januar 2011 av JKKLstudio Lenke til kommentar
ecolindo Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Kjempebra, flink å tegne også... Hvor langt tid brukte du på det? Jeg brukte 10 timer. JKKL: jeg skjønte ikke linken din ? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 tror det var pga at du skrev topicen som et spørsmål. så han svarte kanskje uten å se innlegget ditt først:) Men fett resultat, det skal du ha:) Nico Di Mattia er også ganske rå på realistiske tegninger. du har sikkert sett hans videoer og? http://www.youtube.com/user/macpulenta Lenke til kommentar
roolf Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 WOW! Dette er bare så sinnsykt bra! Jeg trodde jeg var flink til å tegne/male inntil jeg så dette. Respect! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Imponerende! Lever du av å tegne? Lenke til kommentar
ecolindo Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Imponerende! Lever du av å tegne? Tusen takk for skryt Jeg lever ikke av å tegne nei, jeg studerer til å bli art director på westerdals i oslo, og jobber på siden som grafisk designer i Kitchen reklamebyrå tror det var pga at du skrev topicen som et spørsmål. så han svarte kanskje uten å se innlegget ditt først:) Men fett resultat, det skal du ha:) Nico Di Mattia er også ganske rå på realistiske tegninger. du har sikkert sett hans videoer og? http://www.youtube.com/user/macpulenta Nico er kjempeflink, en stor inspirasjon Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Flott tegning! Imponerende måte du får frem realismen. Du har valgt et veldig bra utgangspunkt, jenta er jo ikke noe å kimse av Spesielt å komme inn i denne tråden, gikk på skole med henne for noen år siden. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Veldig stilig! Basert på noen du kjenner, et foto el. lignende, eller er det basert på "ren fantasi"? Endret 17. november 2010 av malmern Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Veldig stilig! Basert på noen du kjenner, et foto el. lignende, eller er det basert på "ren fantasi"? Du har valgt et veldig bra utgangspunkt, jenta er jo ikke noe å kimse av Spesielt å komme inn i denne tråden, gikk på skole med henne for noen år siden. Går utifra at han kjenner henne Lenke til kommentar
ecolindo Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Flott tegning! Imponerende måte du får frem realismen. Du har valgt et veldig bra utgangspunkt, jenta er jo ikke noe å kimse av Spesielt å komme inn i denne tråden, gikk på skole med henne for noen år siden. Aj shit, det var ikke meningen at det var noen som kjente henne som var her. Jeg har nemlig ikke vist henne maleriet enda, så det er veldig viktig at du ikke sier at du har sett det her. Og ja, hun er ei flott jente, hun er eksen min fra i vår, men vi er fortsatt gode venner. Kult at du kjente henne igjen da Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg har nemlig ikke vist henne maleriet enda, så det er veldig viktig at du ikke sier at du har sett det her. Dont worry Lenke til kommentar
ecolindo Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Ellers, noen som har noen tilbakemeldinger på ting jeg burde gjort anderledes? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Om det er noe jeg kan kommentere, så er det øynene. De er veldig bra - men nesten litt for bra sammenlignet med resten av tegningen. De er av ganske mye høyere detalj enn det andre, og selve øyefargen er nok en smule for sterk. Endret 18. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
ecolindo Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Om det er noe jeg kan kommentere, så er det øynene. De er veldig bra - men nesten litt for bra sammenlignet med resten av tegningen. De er av ganske mye høyere detalj enn det andre, og selve øyefargen er nok en smule for sterk. Ja, jeg kan skjønne det. men jeg liker egentlig at det er slik. Det er en fordel et maleri har foran et fotografi. Man kan bedre dirigere fokus. Det skal sies at originalfotoet ble tatt med en lav blender, så øynene var i fokus, og bakdelen av hodet er ut av fokus. Men personlig syns jeg hun har så vakre øyne, at de fortjener å få en ekstra puss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå