Nizzen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvorfor kommer det klaging uansett i HVER eneste tråd om "Diskuter artikler (Hardware.no)" Enten så er det klaging på skrivefeil, eller så at nyheten er "gammel" eller at nyheten er "copy/paste" Dette er jo samme som kommentarene på db.no Alltid noen som klager på artikkelene i stedet for å diskutere selve nyheten/oppslaget. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Innlegget over var ironi, for de som ikke tok den :-) Har alt en Intel SSD i maskinen her og er bra fornøyd med ytelsen. Det som er interessant ang. artikkelen over, er når man kan forvente 500MB+ som ytelse for gjennomsnittlige konsumerdisker. Om ett år, så har vi kanskje en ~200GB SSD med slike hastigheter og en fornuftig pris (2K)? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det som forhåpentligvis kan skje er at dersom Hitachi (eller andre produsenter med tilsvarende high end produkter) får et så godt salg av disse diskene at en virkelig kan begynne å se fordeler av masseproduksjon av diskenes enkelte bestanddeler. Da kan delen til slutt bli så billige å produsere at de kan inkluderes i mainstream ssd-disker. Et annet alternativ er jo at bestanddeler i diskene blir produsert hos underleverandører (brikkeprodusenter). Dersom disse ser et stort marked varer det ikke lenge før de begynner med sine egne mer eller mindre lisensierte kopier. Det er jo ikke uvanlig i elektronikkverden at en "kina"-produsent etter noen år tilgjengeliggjør et produkt som er funksjonsmessig helt likt et produkt originalt produsert av en av produsentene som selv bruker store kostnader på utvikling. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Dette så ut som siklemateriale. Har lyst på en SLC etter hvert selv. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ellers skal jo Hitachi ha kudos for god marketing. Hvem ellers promoterer deres datasenterløsninger enn selveste Mr. T Kanskje hw.no kunne funnet ut om det er Mr T. som skal selge denne nye harddisken også Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ellers skal jo Hitachi ha kudos for god marketing. Hvem ellers promoterer deres datasenterløsninger enn selveste Mr. T Og ikke minst denne her: http://www.youtube.com/watch?v=-xPvD0Z9kz8 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Oh ja, de har mange gode med "agent read" også. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fastvare er standard for firmware .. Som maskinvare for hardware ... Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Genial reklame, endrebjo :-) Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fastvare er standard for firmware .. Som maskinvare for hardware ... Virkelig? Vel, det er i alle fall en logisk oversettelse. Men jeg tror jeg fortsetter å si firmware, jeg. Sjansen for i bli forstått da er i alle fall mye høyere. Lenke til kommentar
Bit33 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ja, akkurat som jeg pleier å si til andre mennesker: Jeg kan jo sende deg en Elektronisk post? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå