dunno Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har gjort en ganske god runde i one in the camber på call of du black ops, som jeg har prøvd å laste opp på callofduty.com sånn at jeg kan laste den opp på youtube. jeg har gjort alt det nødvendige, lagd en bruker på callofduty.com, linka youtube profilen min til callofduty.com, linka psn til callofduty.com og ikke filma mer en 30 sekunder, men alikevel får jeg ikke lasta opp filmen til callofduty.com jeg har klart å laste opp et bilde, men det fungerer bare ikke med den filmen. Er det noen av dere som vet hva jeg kan ha gjort galt eller hvordan jeg skal gjøre det for å få det til? takk for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
danielch Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) [RMV] Endret 25. september 2017 av danielc^ Lenke til kommentar
dunno Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Velg filmen du har ordna i "my file share" og trykk "render" det står ikke noe "render" det står bare: select for playback, edit info og remove aaah nå fant jeg der det står render men det er bare grått selv om jeg har filma klipp i bare 25 sek, så skjønner ikke hvorfor det ikke er mulig å trykke render. Kan noen hjelpe meg?? Endret 17. november 2010 av dunno Lenke til kommentar
dunno Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 (endret) okay, nå har jeg fått trykka "render", men klippa kommer ikke opp på callofduty.com hvorfor ikke? noen som kan hjelpe meg med det? EDIT: nå kom filmen Endret 19. november 2010 av dunno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå