_howy Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 For noen dager siden fikk jeg min nye Samsung 172T skjerm Var helt ok i starten og var kjempefornøyd, men nå har jeg problemer med flimmer på skjermen. (en "rett linje på skjermen er ikke akkurat rett, men veldig hakkete. Som dårlig AA i spill) Prøver å kjøre auto slik at skjermen fikser dette selv, men det er bestandig flimmer en plass på skjermen (særlig i kantene). Nytter heller ikke med manuell-stying. Noen som kan hjelpe med dette. Kjører for tiden analog på skjermen pga av mangel på digitalutgang. Får jeg ikke fiksa dette sender jeg den i retur til komplett. *sukk* Lenke til kommentar
_howy Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 hmm..... merkelig. det forsvant av seg selv. skjermen må vel bli "varm" før den funker 100% Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hhm.... Du har kansje vært uheldig, eller så har jeg vært heldig :smile:. Jeg kjørte min 172t analogt en kort stund, til jeg fikk kjøpt dvi-kabel. (Så ikke film på skjermen da) Har aldrig hatt noen problemer med skjermen, den er perfekt! Lenke til kommentar
_howy Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 hercules 9800pro + dvi kabel er snart på vei... Lenke til kommentar
zTab Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Den er nok ment til å kjøre på en bestemt oppløsning, og vil sannsynligvis flimre hvis man kjører på en annen oppløsning enn denne... Men dette visste du kanskje om? Lenke til kommentar
_howy Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 joda. kjører bare 1280*1024 nå regner med det blir bedre når jeg får kjørt den digitalt. the way its meant to be!!! Lenke til kommentar
zTab Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Flimringa di vil nok ta farvel med deg når du får kjørt dvi'en! :wink: Bruker dvi på min Sony lcd, og jeg må si at det er som natt og dag med tanke på forskjellen mellom analog og dvi! Enjoy! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå