NeEeO Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Hei, Har prøvd å hakke aliminium men det tar jo synsikt lang tid selvom jeg brukr diamant hakke. Hva må jeg bruke for å ta det bort? Endret 17. november 2010 av Noreply Lenke til kommentar
Erav Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det du prøver å mine heter Adminium eller bedrock. Dette er bunnen av den generete verden og kan ikke mines. Dog, det hender du kommer over The Void som er mindre kult. Det som også kan hende du prøver å mine er obsidian, dette er en mere svart/mørke-lilla stein som du finner der Vann renner over en lavasource. Denne tar 15 lange sekunder å mine. Aliminium finnes ikke, nærmeste er vel jern (iron) som går fort å mine Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Mente Adiminium. hacka masse adiminium på singleplayer men nå veit jeg ikke hvordan få det bort. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du har ikke hakke noe adiminium. du har cheatet deg til det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du må ha diamondpickaxe, og bare stå der. Og hakke, og hakke og hakke. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Men det tar evigheter å bare hakke 1, har ca 30 andre adiminium blokker som venter på meg. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Nei? holdt inne knappen i minst 1 min. men forsatt ble den greia ikke kutta. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ah, tar rundt 15-20 sec for meg. jaja, have fun! (Om det er localhost kan du jo åpne en mapeditor å slette de da ) Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 OGSÅ har jeg prøvd å putte TNT, men det fungerer heller ikke. Hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 TNT funker ikke på adiminium. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 finnes det ikke noen måter å hakke det på, jeg prøvde med diamond picaxe, men jeg vente i over 1 min.Adminium blokken ble forsatt ikke ødelagt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Oja, det er bedrock du snakker om. Jeg snakker selvfølgelig om den lavasteinen. Det er umulig. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Men det er viktig for meg å ta det bort, ellers herper det alt (( Finnes det ikke en eneste måte?? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Som sagt tidligere, du KAN IKKE TA DEN BORT, det er bunnen på banen, under den er det ingenting. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Oja, lol skulle ikke ha cheata det, satt det på overflaten, så du mjeg er Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du kan bruke en map-editor. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Man, jeg prøvde MCedit, men jeg skjønner ikke hvorofor den ikke starter opp. når jeg trykker på Exe filen så kommer det en svart boks(SOM cmd BOKS) også står det: Loding imports.. Loading renderer.. etter noen sec kommer det masse tekst på 1 sec blir teksten borte igjen så lukkes hele boksen..ingenting skjer mer Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Som f.eks? (til alpha) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå