xSotte Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Trenger en anbefaling til nytt hovedkort til sokkel 1366. Problemet mitt er jeg har 2 PCI-e kort(LAN og lyd) som jeg vil beholde, men jeg har bare plass til ett av disse på mitt nåværende Asus P6T Deluxe OC edition HK. Har hørt/lest noe om at OCZ minnebrikker ofte har kompatibilitets problemer med ASUS hovedkort, men kan ikke si jeg har hatt noen problemer. Vil helst at det følger med en aktiv kjøler for NB. Har et Cosmos Sport kabinett så jeg burde ha plass til de fleste HK størrelser. Kan ikke komme på noe annet i farten jeg trenger, men bare gi en tilbakemelding om det er noe som dere mener burde være med. Takker for alle svar EDIT: Jeg har ikke behov for SLI/Crossfire eller overclocking. Prisen har egentlig lite å si. Endret 17. november 2010 av xSotte Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Mitt tips ville vært å vente på Sandy Bridge, kommer 5.januar.. Les deg litt opp på emnet Lenke til kommentar
tweakMan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Mitt tips ville vært å vente på Sandy Bridge, kommer 5.januar.. Les deg litt opp på emnet Alternativt... det trådstarter spør om er jo ett hk med bra spacing på pci-e portene... F.eks http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=X58%20Deluxe3 Her ser man de litt kortere hvite slotsa er bra spaced out og plassert... Just an example this... Er forøvrig enig med i det at du like godt kan vente litt...men se gjerne på Asrock sin instant boot funksjons... er fancy den! mvh Endret 29. november 2010 av tweakMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå