Peroy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Spekluasjonene har haglet lenge, og nå ser det ut å skje noe. Les mer Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Dette er spennende nyheter, om vi kan få muligheten til å browse applikasjoner via nettsidene og gjøre push-to-phone ville det vært veldig ålreit. En slags online oversikt over dine kjøp og adminstrasjon av diverse oppdateringer hadde også vært fint. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Push to phone kan jo gjøres med Appbrain, men en bedre oversikt i browseren hadde vært greit å hatt Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Push to phone kan jo gjøres med Appbrain, men en bedre oversikt i browseren hadde vært greit å hatt Appbrain ftw. AppBrain er jo vel og bra, men det lever bare pga Google ikke har implementert push-to-phone og skikkelig mulighet for å browse market fra telefonen. Hvis jeg slipper å ha en egen klient på telefonen (som du jo må med appbrain) så sier jeg ja takk. /Espen Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Klart, det skal vel være mulig nå som vi har Android instant Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Innovasjon er fett! Lenke til kommentar
Androod Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Android = moro og smart. Gleder meg til oppdateringen her ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg