Reklame Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har tenkt å kjøpe en reciver nå. På den reciveren er det en jackutgang til subwoofer. jeg har derimot en sub med vanlige høytalerkabel-innganger. Hvordan løses dette? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Du bruker en splitter =) Kan kjøpes på typisk clash/jula/biltema EDIT: Mener du bare terminaler til høyttalerkabler, eller to jack innganger? Endret 17. november 2010 av TM B Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Du bruker en splitter =) Kan kjøpes på typisk clash/jula/biltema EDIT: Mener du bare terminaler til høyttalerkabler, eller to jack innganger? Jeg har en subkasse jeg har brukt i bilen. Den har helt vanlige høytalerinnganger(ikke RCA,men vanlige terminaler). En rød og en sort. På reciveren har et minijack plugghull for subwoofer. Endret 17. november 2010 av Reklame Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Da blir det værre..vet ikke om det finnes slike overganger, er mulig du må lodde på to rca plugger selv :/ Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Du har da en såkalt passiv basskasse, dvs bare en høyttaler. Det vanlige nå er at subwoofer er aktiv, med innebygget forsterker. Det blir jo ikke mye lyd av å koble en høyttaler direkte til den jackpluggen uten en forsterker imellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå