Blomster Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hey. Jeg har veldig tynt hår, og jeg liker det ikke. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Blomster Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 du er kul............ Lenke til kommentar
Blomster Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Å herre gud da 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det er vel ikke så fryktelig mye det er mulig å gjøre, bortsett fra å skjule det (hvis du føler det er et problem at håret er tynt) med hatter o.l. Det skal etter sigende være diverse hårprodukter som «gir fylde og volum» til håret, men jeg aner ikke om det er sant eller om det bare er reklame. Snakk med frisøren din, kanskje? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Å herre gud da Med mindre du er trollmann er alternativene dine: 1: Barbere deg 2: Tupè 3: Hårtransplantasjon At du ikke skjønner det selv, og at du tar deg nær av svarene er egentlig ganske latterlig. Lenke til kommentar
Blomster Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 For det første er jeg en jente. Jeg har ikke så tynt hår at jeg har flekker uten hår. Jeg bare lurer på hvordan man kan få håret til å se fyldigere ut Jeg skjønner at det ikke var så lett å forstå :S men det var det jeg mente med dette innlegget Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Finnes sjampo og balsam som påstår de kan gjøre nytten, men vet ikke hvor mye som er sant og hvor mye som er en gimmick. Ta en titt på f.eks. blivakker.no, så skal du nok lett greie å finne flere sjampoer som påstår at de kan gjøre håret ditt fyldigere. Lenke til kommentar
Blomster Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Spør frisøren? Yes, i will Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Dette er min oppskrift og det som funker på mitt hår: Biosilk Thickening Shampoo Wella SP Volumizing Leave-In Conditioner (Ikke bruk vanlig balsam, da blir håret ditt altfor tungt.) Wella SP Repair Mask (To-tre ganger i uken, ikke ha den i kun i fem minutter, men helst så lenge som mulig, men husk å skyld ut før du viser deg for offentligheten) Biosilk Silk Therapy (brukes etter shampoo, før conditioner) Og ja, jeg har naturlig tynt hår og er jente. Endret 20. november 2010 av Pinup 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Show-shine (til hest) 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Blåsyre funker bra. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei! Jeg hadde samme problem som deg for et år siden. Etter å ha gått 12 måneder laserbehandling hos et sted som heter International Hair studio ble håret mye tykkere. Spesielt ved vikene og bak ved "månen". Det koster litt, men er absolutt verdt pengene. Man drar dit et par ganger i uka, også trapper man ned behabdlingene etter hvert. De tar bilder før man begynner behabndlingen og underveis for å dokumentere og følge prosessen. Så om du har litt cash og føler at problemet ditt er stort burde du kontakte de. Tror ikke det koster noe å dra dit for å gjøre en hårsjekk/konsultasjon heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå