PIN-kode Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Kjøpte meg nettopp min første Chino. Men det er midten av november, say whaaaat. Bomkjøp? Den er ganske kul da. Men også veldig, veldig lyseblå. So I dunno.. (Kjøpte en skjorte også, litt lilla + mye andre farger - jeg synes den er kul.) Endret 17. november 2010 av PIN-kode Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Grattis! Trenger da ikke være bomkjøp. Ullstilongs er stikkordet. Regner med fitpic i bildetråden snart da? Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 17. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Synes dere chinos er femi forresten? Har en ganske "rocka" stil ellers, så vurderer plutselig å bytte vekk chinosen.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Hvorfor lager du en egen tråd for å fortelle oss at du har kjøpt chinos? Skal jeg opprette en tråd der jeg forteller at jeg kjøpte mine første grå sokker? Jeg ser ikke helt poenget. Chinos er greie å ha, også på vinteren, men lysblå er ikke en farge jeg ville brukt på denne tiden av året. Det ser bare rart ut. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Lyseblå chinos ville jeg ikke brukt annet enn på sommeren. Skjønner ikke helt hvorfor chinos skal være femi?! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Gode poeng angående fargen. Jeg registrerte ikke at det var lyseblå chinos det var snakk om her. Da blir det nok ei sommerbukse, ja. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har også et par lyseblå chinos, men rakk aldri å bruke de i sommer. De ligger nå i bunnen av skapet og skal ikke tas frem før om mange, mange måneder. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 "Pass dere for Zara, man kan bli oppfattet som homo hvis man går der" Chinos er ikke mer femi enn noe annet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Ser verken problemet med chinos om vinteren eller lyseblå chinos om vinteren. Mesteparten av tida er ein innandørs uansett. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Jeg ville aldri ha brukt lyseblå chinos, men det er bare meg Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Jeg har chinos i alle regnbuens farger omtrent, men jeg anvender dem sjelden uten om vår og sommer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Nja, litt mørke chinos som burgunder kan være stilige om vinteren. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 (endret) ^ Det funker om vinteren. Endret 21. november 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Her er det snakk om lyseblå... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 "Pass dere for Zara, man kan bli oppfattet som homo hvis man går der" ? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Det var en type på forumet for et par uker siden som klarte å uttale at man kunne bli oppfattet som homofil om man handlet på Zara. Fetteren hans, som "spilte på det andre laget" med hans egne ord, hadde sagt at det var et fint sted å treffe andre homofile. Det å si at chinos er femi, som ble nevnt tidligere i tråden, lå omtrent på samme nivå som Zara kommentaren følte jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå