abedatt Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Som alle andre har jeg hatt telefonen i over en uke og er svært fornøyd. Men i går skjedde det noe som får meg til å undre. Jeg holdt inne av/på knappen og fikk ett valg om å starte telefonen på nytt. Dette valgte jeg og telefonen startet på nytt. Men etter oppstart finner ikke telefonen minnekortet og gir beskjed om at minnekortet er tomt eller har ett ikke støttet filsystem. Jeg får beskjed om å formatere minnekortet og det går ikke an. Jeg har derfor en feilmelding i varslingsfeltet med beskjed om at minnekortet kan være ødelagt! Har forsøkt hard reset flere ganger og innstallert alt på nytt. Men det samme skjer gang på gang! Er ute på reise og har ikke fått anledning til å teste minnekortet i en annen enhet for å finne ut om problemet er telefonen eller minnekortet. Kan ikke tenke meg at telefonen har ødelagt minnekortet! Noen som har opplevd det samme eller vet om annet godt råd? Endret 17. november 2010 av abedatt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Opplevde nesten noe av det samme med min Desire. Eg tok da og formarte kortet via. laptoppen min og plugget det i mobilen igjen, for og så formatere det derifra. EDIT: Du var ute på reis ja, mulighetene for å koble kortet ditt til en PC er kanskje begrenset ? Endret 17. november 2010 av Mala Lenke til kommentar
pvl1971 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 fikk samme feil på min forrige Desire, og kortet viste seg å være ødelagt. Tipper det ikke er av de beste kortene som følger med telefonene desverre. Gikk ikke å formatere eller noe for min del hvertfall. Lenke til kommentar
abedatt Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Nå er jeg kommet hjem og fått testet minnekortet. Minnekortet er ett Sandisk micro SD kort på 16 GB, altså ikke det som følger med. Jeg fikk satt det i pc`n via ett adapter. PC`n fant ikke kortet og jeg trodde det var ødelagt. Satte så kortet i ett Canon digitalkamera som også fortalte at kortet var ødelagt. Jeg klarte allikevel å formatere kortet på Canon kameraet og etter dette fant både pc`n og telefonen kortet. Formaterte kortet på nytt i telefonen og nå fungerer det helt greit. Pussig! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nå er jeg kommet hjem og fått testet minnekortet. Minnekortet er ett Sandisk micro SD kort på 16 GB, altså ikke det som følger med. Jeg fikk satt det i pc`n via ett adapter. PC`n fant ikke kortet og jeg trodde det var ødelagt. Satte så kortet i ett Canon digitalkamera som også fortalte at kortet var ødelagt. Jeg klarte allikevel å formatere kortet på Canon kameraet og etter dette fant både pc`n og telefonen kortet. Formaterte kortet på nytt i telefonen og nå fungerer det helt greit. Jeg ville ikke stolt på det kortet mer. Kast det og kjøp nytt, så slipper du datatap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå