Gå til innhold

Jobb pc med innebygget bredbånd.

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som selger og skal få ny pc av jobben. Jeg har litt lite peiling på dette så jeg spør litt her. Pc'n skal ikke kjøre noe krevende programer. Det blir for det meste excel og e-post. Og surfing på nett for å lete opp kunder. Klarer meg med 250 gb lagring. Men sjefen vil att den skal ha innebygget bredbånd, fordi dem du putter inn i usb porten bare blir ødelagt sier han.Den bør også ha skjerm rundt 13" til 15". Har dere noe forslag på en grei pc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innebygget... bredbånd? Mener du ethernet-port? Altså en slik på bildet? Isåfall har alle PCer du får kjøpt noe sted en slik, og jeg tror heller ikke at det finnes noen laptop som selges ny nå som kommer uten trådløst nettverkskort.

68571-ethernet-small.jpg

Nei jeg mener mobilt bredbånd. Att du putter simkortet inn i maskina. Innebygget 3G kanskje det heter?? Avhengi av att jeg kan komme meg på nett der det ikke er trådløst nettverk.

Skjønner du hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Åja åja, det var en litt annen sak ja. :wee:

Du har et par her, f.eks: http://bedriftsbutikk.telenor.no/ProductList.aspx?varekategoriid=datatnb&varekat=PC

Hvilket prissjikte er det du tenker på?

Trenger vel ikke noe som er alt for dyrt sa sjefen.. hehe

Nei je vet egentlig ikke men rundt 4-5000 en plass. Skulle vel gå ann å finne en der en plass. Også skal sjefen bruke denne da jeg har feri og fri. Så det blir kun jobb pc.

Bare jeg kan komme meg på nett og få sendt e-post og bestillinger jeg så er jeg fornøyd.

Endret av reodor78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...