Wannabexx Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hei, vil da gjøre noe med den daffe lyden i min Volvo Stasjonsvogn, og lurer da på om noen har tips til hva som jeg burde kjøpe. er da keen på en sub som gir litt trykk. og hva bør jeg se etter når jeg skal handle sub/det andre som trengs? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hva har du nå, hva er budsjettet, hvor mange tomler har du, hvilken volvo snakker vi om? 240? Lenke til kommentar
Wannabexx Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Hva har du nå, hva er budsjettet, hvor mange tomler har du, hvilken volvo snakker vi om? 240? altså har 10 tomler, men er ikke jeg som kommer til å koble det opp. vettafaan hva slags annlegg jeg har fra før standardrit sikkert. Har biltype mye åsi? :O 740 btw. tenker da 3-4k Hva har du nå, hva er budsjettet, hvor mange tomler har du, hvilken volvo snakker vi om? 240? altså har 10 tomler, men er ikke jeg som kommer til å koble det opp. vettafaan hva slags annlegg jeg har fra før standardrit sikkert. Har biltype mye åsi? :O 740 btw. tenker da 3-4k Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Biltype er relevant ja! Det større bil, det mer lyd kreves. Samtidig er Volvo rimelig ribba for lyd demping, noe som gjør at lyden lekker veldig og igjen mer lyd kreves! (Egentlig burde du skaffe litt lyd dempings materiale, men går ut i fra at det ikke er aktuelt..) Kommer ikke spesielt langt med 3-4k hvis du nå sitter med standard volvo anlegg fra nitten-pil-og-bue. Det du kan gjøre, som sikker er nok for din del. Er å kjøpe en pakke fra Biltema med høyttalere og rør-sub (hvis de enda har slikt) og en billig headunit. Dette vil bråke og gjøre deg veldig tøff. Men hadde det vært meg, hadde jeg lagt de pengene i en god headunit og et frontsett av bedre kvalitet. Du vil ikke få noe dunking enda, men mye finere lyd Lenke til kommentar
Wannabexx Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Biltype er relevant ja! Det større bil, det mer lyd kreves. Samtidig er Volvo rimelig ribba for lyd demping, noe som gjør at lyden lekker veldig og igjen mer lyd kreves! (Egentlig burde du skaffe litt lyd dempings materiale, men går ut i fra at det ikke er aktuelt..) Kommer ikke spesielt langt med 3-4k hvis du nå sitter med standard volvo anlegg fra nitten-pil-og-bue. Det du kan gjøre, som sikker er nok for din del. Er å kjøpe en pakke fra Biltema med høyttalere og rør-sub (hvis de enda har slikt) og en billig headunit. Dette vil bråke og gjøre deg veldig tøff. Men hadde det vært meg, hadde jeg lagt de pengene i en god headunit og et frontsett av bedre kvalitet. Du vil ikke få noe dunking enda, men mye finere lyd Jaok takk for godt svar Ja trenger egentlig bare noe som ikke dreper musikken min egentlig skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå