Sergeij Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Dette er gjerne ikke rett sted eller plass. Ser etter skjerm for XBOX og PC bruk. Tenker en skjerm med lyd tilgang enten optisk eller ikke. Bør ha DVI og HDMI tilgang, hvis ikke tenker jeg HDMI og VGA, budsjett på 2-3 tusen. Vil helst ha den før helgen så tenker å kjøpe den for hånd ;) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) f.eks http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=609583 med innebygde høytalere. Men du får sjekke diverse tester før du kjøper. lyd fra slike høytalere bruker ikke være av det beste slaget. du nevnte ikke hvor stor du trengte? du kan jo eventuellt vurdere å flytte denne til data/skjerm forumet ? der du sikkert kan få bedre hjelp. Endret 17. november 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Sergeij Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Fant ikke det forumet. Trenger ikke nødvendigvis innebygde høytalere men jaffal utgang sånn jeg kan bruke headset eller mitt anlegg:)) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Fant ikke det forumet. Trenger ikke nødvendigvis innebygde høytalere men jaffal utgang sånn jeg kan bruke headset eller mitt anlegg:)) okay. da tar du bare en optisk ledning direkte fra din xbox til anlegget ditt da. note: hvis du har xboxslim så trenger du bare en optisk ledning. Ikke slim trenger et adapter hvis du er tilkoblet med hdmi. eller hvis du har hdmi på din forsterker så kobler du deg bare rett til den Endret 17. november 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Sergeij Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Jeg bruker HDMI til DVI til skjermen min atm. Er det mulig å ta en optisk ledning fra XBOX slim til mine høytallere / anlegg? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg bruker HDMI til DVI til skjermen min atm. Er det mulig å ta en optisk ledning fra XBOX slim til mine høytallere / anlegg? jada, hvis du kikker bak på xboxen så er det en egen utgang for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå