faaeri Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Til helgen blir det fototreff for Akam-leserne i Trondheim. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Do'h! Jeg som reiser fra byen for å jobbe i helga da. >.< Lenke til kommentar
Sille Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Do'h! Jeg som reiser fra byen for å jobbe i helga da. >.< Men sjansen byr seg nok snart igjen. Vi har drevet med fototreff hver måned i flere år nå, og trondheim er vel den mest aktive gjengen her inne. Vi pleier vanligvis å ha treff første lørdag i hver måned, denne gangen ble det ett unntak fra regelen. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ser på yr.no at det er meldt rundt -10C i morgen, så godt med klær. Skal ble gøy å se hvordan kameraet liker temperaturen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ser på yr.no at det er meldt rundt -10C i morgen, så godt med klær. Skal ble gøy å se hvordan kameraet liker temperaturen. -10C går bra. -15C bør også gå bra. -20C, å kan det hende at noen kameraer sliter. Bare pass på å ha fullladet batteri. Og har du flere, så legg reservene i innerlomma, slik at de holder seg varme. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jepp, -10 går nok greit. Mitt 30D sliter først ved -27 eller -28. Lukkeren fungerer, men skjermen blir helt sirup. Håper mange møter i morra! Selv vet jeg ikke enda om jeg får det til. Mistenker forkjølelse på gang her. Men det er i alle fall ikke lenge til neste treff, som blir lørdag 4. desember. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Da er treffet over for denne gang. Kom 4 nye idag, og det var hyggelig. Minner om neste treff, allerede lørdag 4. desember (som er første lørdag i måneden, da vl PLEIER å ha treff, dette var jo utsatt). Link til bildene fra treffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg