astronautenknut Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 hei, i går kjøpte jeg en brukt ps2, mest for å spille spill som gran turismo. svidde av mye penger, og har ikke ønskespillet ennå. men de spillene som er med er forferdelig dårlige rent grafikkmessig, jeg ble overrasket. min første konsol siden amiga 500 for flere tiår siden... har noen spørsmål som jeg er usikker på: 1) den er ikke "chipped", men jeg har ikke helt forstått hva det betyr? vil jeg kunne spille gt3 og gt4? 2) mange spill er på slitte dvder. kan jeg kopiere de på nye skiver på dataen uten problemer? 3) er det vanlig at den bråker så fælt? skikkelig høye ventilasjonslyder... ble litt lei meg i går kveld, må jeg si. guttungeaktige forventninger kræsjet med virkeligheten! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 1&2) Chippet betyr at du kan spille av backup av spill (og spill ifra andre soner), siden den ikke er chippet så kan du kun spille av Europeiske orginaler. Hvis GT spillene er orginaler så skal du få spillt dem. Hvilken versjon har du kjøpt ? Og hvor mye betalte du egentlig. Lenke til kommentar
astronautenknut Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 takk for svar! har ikke peiling på hvilken version det er, men jeg ga 1500kr. hyggelige selgere, så jeg gadd ikke prute. hvordan finner jeg ut versionen? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 1500 for ps2? game og gamestopp selger de for 399 Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Stussa på prisen jeg også? Håper det var en haug med spill og annet tibehør du også fikk med for den prisen, hvis ikke er det regelrett ran. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Får jo helt ny ps2 til under prisen Lenke til kommentar
astronautenknut Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 oi, pokker, det visste jeg ikke! at det i det hele tatt produseres nye ps2...herregud! men det fulgte med 15 spill, ratt og pedaler. vet ikke om det har noe å si? finnes det forskjellige versjoner av ps2 da? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 oi, pokker, det visste jeg ikke! at det i det hele tatt produseres nye ps2...herregud! men det fulgte med 15 spill, ratt og pedaler. vet ikke om det har noe å si? finnes det forskjellige versjoner av ps2 da? dæven du ble lurt deluxe, ratt og pedala er jo ubergammle ikke for å nevne spilla engang , og den ps2 er gammal som f At det går ann, som sakt så nytter deg å legge gammle ting på finn.no så har man alltid en eller annen (idiot) som kjøper... Lenke til kommentar
astronautenknut Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 jo, som sagt, jeg har ikke peiling på alt dette her og skulle bare unne meg noe. så den ps2en "übergammel"? hvordan ser jeg det, og betyr det at den er svakere enn andre? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du ser det på hvor stor den er. Den tynnere versjonen kom i 2004, så det er en gammel konsoll du har kjøpt. Lenke til kommentar
mtw Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Sorry for at jeg er litt stygg nå , men jeg kom på denne: http://www.youtube.com/watch?v=u3Ghr2gbjSc&playnext=1&list=PLAD60141B0D49B574&index=17 Lenke til kommentar
astronautenknut Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 haha, jada. har fått med meg poenget nå. er solgt videre med 300kr tap, og jeg fikk tak i en nyere ps2. så får jeg bare leve med at jeg har dummet meg ut noe voldsomt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå