Gå til innhold

kjøpt brukt ps2, usikker på mye

Anbefalte innlegg

hei, i går kjøpte jeg en brukt ps2, mest for å spille spill som gran turismo. svidde av mye penger, og har ikke ønskespillet ennå. men de spillene som er med er forferdelig dårlige rent grafikkmessig, jeg ble overrasket. min første konsol siden amiga 500 for flere tiår siden... har noen spørsmål som jeg er usikker på:

1) den er ikke "chipped", men jeg har ikke helt forstått hva det betyr? vil jeg kunne spille gt3 og gt4?

2) mange spill er på slitte dvder. kan jeg kopiere de på nye skiver på dataen uten problemer?

3) er det vanlig at den bråker så fælt? skikkelig høye ventilasjonslyder...

ble litt lei meg i går kveld, må jeg si. guttungeaktige forventninger kræsjet med virkeligheten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1&2) Chippet betyr at du kan spille av backup av spill (og spill ifra andre soner), siden den ikke er chippet så kan du kun spille av Europeiske orginaler.

Hvis GT spillene er orginaler så skal du få spillt dem.

Hvilken versjon har du kjøpt ? Og hvor mye betalte du egentlig.

Lenke til kommentar

oi, pokker, det visste jeg ikke! at det i det hele tatt produseres nye ps2...herregud! men det fulgte med 15 spill, ratt og pedaler. vet ikke om det har noe å si? finnes det forskjellige versjoner av ps2 da?

dæven du ble lurt deluxe, ratt og pedala er jo ubergammle

ikke for å nevne spilla engang , og den ps2 er gammal som f

At det går ann, som sakt så nytter deg å legge gammle ting på finn.no så har man alltid en eller annen (idiot) som kjøper...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...