Gå til innhold

Kamera anbefaling til mellom 2-3k

Anbefalte innlegg

Hei,

Trenger nytt kompaktkamera og trenger hjelp med å velge..

Står mellom tre stykker

CASIO Exilim EX-FC150

Fujifilm FinePix F300EXR

Sony Cyber-Shot DSC-HX5V

Noen som har erfaringer med noen av disse? Fordeler og ulemper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at ingen har svart enda, så kan komme me en mening. Etter å ha lest flere tester så har Sony modellen bygget opp et sterkt navn. Hadde en kunde innom butikken som vi tok inn et eksemplar til (sto for han mellon denne og Panazonic tz10 som han fikk låne me hjem og teste ettersom han egentlig hellte mot Sony). Han hadde lest mange tester på forhånd og har vært innom i ettertid mer enn en gang for å fortelle om hvor glad og fornøyd han var over kjøpet, samt hvor god videokvaliteten var.

Av egen erfaring, basert på alt jeg har lest og hørt vil jeg da si at dette er det jeg først hadde gått for av dine alternativer.

Om jeg får spørre, hvilke kriterier er du på jakt etter i et kamera ettersom det står mellom disse tre?

Lenke til kommentar

fikk testet et F300EXR og endte opp med å bestille det da jeg ser at GPS funksjonen i Sony kameraet ikke nødvendigvis er noe jeg trenger og samme med hi-speed videofunksjonene i EX-FC150. Synes også F300EXR var mer stilrent og virker ikke så stort og klumpete som Sony kameraet selv om det kanskje kunne vært fint å kunne ta opp full hd video.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...