MVI Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hei, Trenger nytt kompaktkamera og trenger hjelp med å velge.. Står mellom tre stykker CASIO Exilim EX-FC150 Fujifilm FinePix F300EXR Sony Cyber-Shot DSC-HX5V Noen som har erfaringer med noen av disse? Fordeler og ulemper? Lenke til kommentar
medlem-224308 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ser at ingen har svart enda, så kan komme me en mening. Etter å ha lest flere tester så har Sony modellen bygget opp et sterkt navn. Hadde en kunde innom butikken som vi tok inn et eksemplar til (sto for han mellon denne og Panazonic tz10 som han fikk låne me hjem og teste ettersom han egentlig hellte mot Sony). Han hadde lest mange tester på forhånd og har vært innom i ettertid mer enn en gang for å fortelle om hvor glad og fornøyd han var over kjøpet, samt hvor god videokvaliteten var. Av egen erfaring, basert på alt jeg har lest og hørt vil jeg da si at dette er det jeg først hadde gått for av dine alternativer. Om jeg får spørre, hvilke kriterier er du på jakt etter i et kamera ettersom det står mellom disse tre? Lenke til kommentar
MVI Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 fikk testet et F300EXR og endte opp med å bestille det da jeg ser at GPS funksjonen i Sony kameraet ikke nødvendigvis er noe jeg trenger og samme med hi-speed videofunksjonene i EX-FC150. Synes også F300EXR var mer stilrent og virker ikke så stort og klumpete som Sony kameraet selv om det kanskje kunne vært fint å kunne ta opp full hd video. Lenke til kommentar
medlem-224308 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Bra du fant ut av det. Kos deg med det nye kameraet! Lenke til kommentar
MVI Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Har fått kameraet og er til nå ganske fornøyd med det.. Men er det noen som vet om det kan brukes med IR fjernkontroll eller noe? Er det samme for alle kameraer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå