TDZGamer Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Istedet for og lansere Beatles på iTunes om en stor nyhet, så bør de vel heller kanskje se litt mer på sikkerheten? .... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 At brukerne biter på phishing kan vel neppe være Apples ansvar? Det ble i august 2010 rapportert om et alvorlig sikkerhetshull i Itunes forbindelse til Paypal, noe svindlere skal ha klart å utnytte. Det er ofte uklart hvordan svindlerne klarer å ta over en konto, men Apple mener det kan skje via phishing, Ikke dermed sagt det er phishing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Istedet for og lansere Beatles på iTunes om en stor nyhet, så bør de vel heller kanskje se litt mer på sikkerheten? .... .... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er det mulig å fjerne visa-infoen uten å installere iTunes? Vil ikke ha driten på pcen, og jeg måtte ut med VISA-infoen min for å få bladd igjennom podcasts og legge til det når jeg skulle ha det på iPoden min. Talentløst at jeg måtte ut med det når jeg ikke skulle kjøpe noe på iTunes Store. Lenke til kommentar
moft Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det hele er *ENKELT* iphone, (og ipad) er skrot med elendig sikkerhet. Alle apps har full access til alt info, og config til alle andre apps. Det er stadig flere apps som sender data til kina og russland, disse henter it Itunes/betalingsinfo og bankinfo for bankapps. det er bare å holde seg unna elendige produkter, som begynner med "i" Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det hele er *ENKELT* iphone, (og ipad) er skrot med elendig sikkerhet. Alle apps har full access til alt info, og config til alle andre apps. Det er stadig flere apps som sender data til kina og russland, disse henter it Itunes/betalingsinfo og bankinfo for bankapps. det er bare å holde seg unna elendige produkter, som begynner med "i" Dette medfører ikke riktighet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som vet svaret på spørsmålet mitt? Om jeg kan fjerne VISA-info uten å installere iTunes på pcen? Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Aner ikke, har du forsøkt å logge deg på din itunes konto via web? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå