schnell Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 De nye minnekortene fra Hoodman er i hvert fall bygd i solid stål, og er i tillegg vanntette. Les mer Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hva er poenget? Hva trenger man skuddsikkert minnekort til? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvis du er krigsfotograf kan du jo beskytte både bildene og deg selv ved å ha noen i vestlommen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Personlig synes jeg at SD kort i utgangspunktet er rimelige pinglete greier, så jeg kan godt tenke meg noen mer solige utgaver av arten. Men skuddsikkert er nok mer enn det jeg har behov for. Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Litt fristende å utsette tingen for en .338 Lap. Mag. Får jeg pengene tilbake hvis kortet ikke fungerer 100 % etterpå? Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Jeg _tviler_ på at disse er skuddsikre. Hvorfor ble det ikke lenket til produktsiden forresten? Og hvorfor ble det ikke fortalt at det finnes CF-versjon også? Det at artikkelforfatter påtar seg oppgaven med å finne lenker sparer alle artikkellesere fra å gjøre det, og er noe jeg ville ventet fra hvem som helst som starter en tråd om et produkt. Meningen er nok at de skal brukes av "ekstremfotografer". Edit: Her er skrytelisten over fotografer som bruker dem. Nummer tre for eksempel er Darrel Gulin, som bla.a. fotograferer i arktiske strøk. Endret 18. november 2010 av Jonta Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Personlig synes jeg at SD kort i utgangspunktet er rimelige pinglete greier, så jeg kan godt tenke meg noen mer solige utgaver av arten. Men skuddsikkert er nok mer enn det jeg har behov for. Kunne ikke vært mer enig. SD kort trenger definitivt mer robusthet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg