Gasket Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ja, jeg posta her for ei stund sia, bestilte https://prisguiden.no/profil/lister/118853 til slutt fra amentio. Etter nesten 3 uker med div hardware fail fikk jeg penga tilbake, og trenger nå en ny pc. Det jeg tenker på er denna https://prisguiden.no/profil/lister/120175 Etter all hardware-failen så mista jeg litt lysten på å bygge selv, men etter å ha konferert med venner som sier at intel-hardware funker stort sett hver gang er det en mulighet fortsatt. Jeg kunne tenkt meg en komplett-ferdigpc fra komplett men det eneste jeg ser er hvor lite jeg får for penga i forhold til å kjøpe deler. Spes når jeg har en legit w7 key fra før. Input mottas med takk, da det er leenge sia jeg bestile originalmaskina, så bynner jeg å bli ekstremt lysten på å få levert maskina ASAP. Jeg bruker den kun til gaming, og blir å spille mest wow, sc2, deadspace 2 (når det kommer) og diablo 3 når den tid kommer. Derfor har jeg kjøpt et rimelig ghetto skjermkort, for da å kjøpe et nytt et med skikkelig power når d3 kommer. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Du velger Intel fordi du tror AMD-prosessorer bare blir ødelagte? Jeg kan garantere deg at den tankegangen er helt på trynet. Endret 17. november 2010 av Benny Lenke til kommentar
Gasket Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Jeg lener mot å velge intel fordi sjansen for at noe er forka når jeg får det, er mindre etter det jeg har hørt. Etter det helvette jeg hadde med forrige maskin (fikk ikke skjermkort til å funke _uansett_ hva, flasha bios, nytt hovedkort (x3), andre skjermkort, andre porter, whatever), og siden cataclysm launch nærmer seg fort, tør jeg ikke ta sjansen på amd bare fordi hvis jeg bestiller i deler, og noe ikke funker, så misser jeg launchen. Jeg er amd fan, men etter det marerittet jeg akkurat har lagt bak meg er jeg i humør til å prøve noe nytt. Jeg er som sagt skeptisk til premade (ala komplett) pc'er, da jeg for den ekstra prisen lett kan få en god ssd om jeg heller bygger selv, og bedre performance. Endret 17. november 2010 av Gasket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå