Gå til innhold

Shogun 2 - Total War kriger tråden

67 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe Shogun 2?

• Ja, det er jo total war!
      42
    • Kanskje det ja.
      17
    • Nei!
      8

Anbefalte innlegg

shogun2logo.jpg

Da er lanseringsdatoen satt og i den anledning føler jeg at vi trenger en tråd dedikert til det nyeste tilskuddet til Total War serien, Shogun 2.

Creative Assembly har sagt at denne gangen skal de lage det spillet de alltid ville ha laget. Nå med 10 års kompetanse innenfor serien får vi bare håpe at de leverer et kvalitetspill.

Som forgjengeren er handlingen satt i feudal tiden i Japan. Nå blir antall krigere dyttet opp til hele 56000 individer noe som vil bane veien for episke slag.

Jeg vil anbefale alle om å se/lese innholdet på gamer.no sin side Shogun 2 - total war på gamer.no. Der er også en ny video som er et must see.

Demoen har også blitt utgitt!

Minimum Specs (Required for playing Total War: Shogun 2):

2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor , or AMD equivalent (with SSE2)

1GB RAM (XP), 2GB RAM (Vista / Windows7)

256 MB DirectX 9.0c compatible graphics card (shader model 3)

1024×768 minimum screen resolution

20GB free hard disk space

Screen shots: (takk til Heradon og brukerne på TWcenter forumet) Advarsel det er mange bilder.

MORE TO COME!

PS: bare å sende meg linker/greier som dere vil skal være på hovedsiden.

Endret av DagensDag
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har spilt demoen enda? Jeg vurderer å ikke spille den siden jeg ikke vil like spillet for mye også ikke kunne utforske alle aspekter ved spillet. Det ser ut som mange på TWcenter liker spillet så langt. Du har de som så klart har hatt skyhøye forventninger og som har blitt veldig skuffet. Jeg ligger litt i den kategorien (med forventninger), men vi får se.

Se den videoen som Heradon postet over her!

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Er det noen som har spilt demoen enda? Jeg vurderer å ikke spille den siden jeg ikke vil like spillet for mye også ikke kunne utforske alle aspekter ved spillet. Det ser ut som mange på TWcenter liker spillet så langt. Du har de som så klart har hatt skyhøye forventninger og som har blitt veldig skuffet. Jeg ligger litt i den kategorien (med forventninger), men vi får se.

Se den videoen som Heradon postet over her!

Vel, demoen lar deg kun spille en historical battle og lar deg spille gjennom Campaign tutorial. Så jeg ser ikke hvorfor folk skal bli skuffet når dette er alt de har opplevd.

Man ser jo ingenting av multiplayer i demoen.

Det er en vanskelig Historical battle, men det har kanskje noe med at du faktisk kontrollerer den siden som tapte i det virkelige slaget :) Og du har 2 allierte hvor den ene går over til fienden og den andre nekter å angripe fordi budbringeren du sendte ikke gikk av hesten når han fremførte ordren om å angripe. Som er en fornærmelse visstnok.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Hehe ja jeg har lest på TWcenter at det historical battle var skremmende vanskelig. At mange bare blei slaktet xD

Vurderer å laste ned demoen, men vil ikke friste kroppen med den deilige total war følelsen.

Jeg klarte i hvertfall den etter andre forsøk.Jeg ville ha ventet til spillet kom ut. Jeg synes demoen var litt skuffende og kjedelig. Da alt var i scenesatt og du måtte følge tutorialen etter punkt og prikke. Det eneste som var morsomt var å slå computeren. Sekigahara Historical Battle.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Hehe ja jeg har lest på TWcenter at det historical battle var skremmende vanskelig. At mange bare blei slaktet xD

Vurderer å laste ned demoen, men vil ikke friste kroppen med den deilige total war følelsen.

Jeg klarte i hvertfall den etter andre forsøk.Jeg ville ha ventet til spillet kom ut. Jeg synes demoen var litt skuffende og kjedelig. Da alt var i scenesatt og du måtte følge tutorialen etter punkt og prikke. Det eneste som var morsomt var å slå computeren. Sekigahara Historical Battle.

Da må jeg nok skuffe deg da du egentlig ikke slo computeren eller AI som den populært blir kalt. Sekigahara er nemlig en scriptet battle og bruker ikke aien på samme måte som den gjør i custom battles :)

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Da må jeg nok skuffe deg da du egentlig ikke slo computeren eller AI som den populært blir kalt. Sekigahara er nemlig en scriptet battle og bruker ikke aien på samme måte som den gjør i custom battles :)

Jeg har modda spillet litt. Så den er 100% unscripted også kan jeg lage mine egne enheter og velge hvilket som helst faction å spille :p

Bilder jeg har tatt selv.

Samurai.jpg

done.jpg

AI5.jpg

anotflat2.jpg

Lenke til kommentar

Hei. Viss dere kunne tenke dere å joine en clan når dere spiller multiplayer. Så har jeg en her. Du joiner på steam og en steam group. Clanen er ganske ny så jeg har ikke så mangen medlemmer ennå. Prøv å inviter noen av vennene dine som du vet skal spille shogun2.http://steamcommunity.com/groups/TheWayOfTheWarrior

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...