Howard Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 AMD utvider Opteron-serien AMD utvider nå sin Opteron-familie med to nye prosessorserier, henholdsvis 800- og 100-serien. Les saken her. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hvordan var den betegnelsen deres igjen? 1'ern er "hvor mange cpuer i systemet" men de andre? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hvordan var den betegnelsen deres igjen? 1'ern er "hvor mange cpuer i systemet" men de andre?AMD bruker nå betegnelsen XYZ hvor X er antall cpu'er den er beregnet til, mens YZ er modell nummert. Høyrere modellnummer er bedre, MEN den kan bare sammenlignes innen for samme antall cpu'er. Altså 140 og 240 yter ikke nødvendigvis det samme. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Nok om disse opteron prosessorene!! Jeg vil ha Athlon64!!! :-? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Nok om disse opteron prosessorene!! Jeg vil ha Athlon64!!! :-?Jeg også! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Nok om disse opteron prosessorene!! Jeg vil ha Athlon64!!! :-? noen som vet om noen nøyaktig lanseringsdato eller sånn ca.? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Siste jeg hørte var i august da... På Tom's er litt almenn info: http://www.tomshardware.com/game/200306281/index.html HUM...ang overnevnte link, sjekk også: http://www.amdmb.com/article-display.php?ArticleID=243 FY FY, AMD og Tom's!!! Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 hehe, "welcome to the real world". Betyr ikke at jeg liker det, men slike samarbeid kommer nok til å bli mer og mer vanlige i fremtiden. Er bare sånn det er når et selskap har et produkt de ikke behøver å sloss for å vinne oppmerksomhet rundt. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Nok om disse opteron prosessorene!! Jeg vil ha Athlon64!!! :-? Får bare håpe den yter bra i tester og sånt. Hvis ikke, går jeg nok for Prescott, eller annet () Intel-skvip. Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Shuttle har tidligere vist en prototype med Opteron.. trur eg det var.. det blir kult, vil ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå