DarkStarscream Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Dette er da en gammel bok som heter Nazismens seiersår. Info: LUNDSTRÖM, RAGNVALD (HOVEDRED.) NORSK REDAKTØR: TOROLF ELSTER: Krigen 1939-1945. I-IV. Oslo 1945-48. Tiden. Stor 8vo. 380 + 301 + 427 -332 s. Illustrert. Kart. ¶ 1. Nazismens seiersår. 2. Blod, svette og tårer. 3. Angripermaktenes nederlag. 4. Krigens leksikon NOK 400,- Dette er da verdien på ryggskinnbindet, som ikke er helt det jeg har. Jeg har kun papirversjonen, så jeg lurer på om det er noen der ute som kan noe om dette. Det er en relativt fin bok, og jeg har ikke lest den enda fordi jeg er for redd for å skade den dersom det er noe verdi i den. På foran(førsteside) har blitt revet men selve "coveret" er 100% intakt og ser fint ut. Som nevnt over er det ikke ryggskinnversjonen(som er verdt 400) men kun papirversjonen. Kan denne være mer verdt? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Neppe verdt stort. Det du har er formodentlig kun første bind i et firebindsverk trykket i rimelig mange eksemplarer -- den oppgitte prisen er etter alt å dømme for alle fire bind. 1945 er nok heller ikke særlig gammelt, i alle fall ikke på en skala som i seg selv gir noen verdi. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Den hadde farfar. Er et historieverk i tre bind fra 1946 tror jeg. Er nok ikke veldig verdifullt i kroner og øre. Lenke til kommentar
DarkStarscream Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Synd å høre at den er verdt lite. Jaja, da burde jeg kanskje sette meg ned og begynne å lese den da. Hvor mange ble denne boken trykket opp i? Kan være den er verdt noe når jeg er 60 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå