raathass Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Svigerfar har oppgradert videokameraet sitt og da begynte det å ryke av den gamle boksen. Lenge siden jeg har fulgt med på utstyrskjøret, men vha PC-byggeren til netshop har jeg kommet frem til følgende konfigurasjon: Netshop Miditower, "Chiron", sort MIST, 550W, faste kabler ASUS P6T SE, X58, Socket-1366 Intel Core i7 950 Quad 3,06Ghz OCZ DDR3 6 GB Gold XTC 1333MHz Western Digital 1 TB Green 3,5", SATA ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5 LG BH10LS30 Blu-Ray brenner/spiller ------------------------------------- Sum: 9 425,- Alle opsjoner finnes her. En jpg av valgene mine i forhold til alternativene ligger under. Spørsmålet er om jeg har gjort noen mindre heldige valg. Det er mye å spare på å ikke velge det dyreste skjermkortet, eksempelvis (5830 vs 5870). Svigerfar skal kun redigere video og ikke spille i det hele tatt. Han har en lisens på Pinnacle studio HD 14 i den grad det har noe å si for hvordan skjermkortet kan utnyttes. Han har også en rekke harddisker liggende som kan flyttes over. Tips imøteses med takk. /r Endret 16. november 2010 av raathass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå