b-real Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 http://www.vol.no/nyhet.asp?F=F&N=8615 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Men... Fy Breal, du må jo ikke gjøre sånn da! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 OMFG! Ka skjer med folk idag da? :x Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Men... Fy Breal, du må jo ikke gjøre sånn da! Jeg passer ikke signalementet uansett så Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Er dette der med det skipet som ligger på land med resturant i? Var dritings der en gang jeg var i millitæret...kubba i et sametelt eller .no :o Var trivlige folk der iallefall! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Er dette der med det skipet som ligger på land med resturant i? Var dritings der en gang jeg var i millitæret...kubba i et sametelt eller .no :oVar trivlige folk der iallefall! Joda...Vi har kystvakta rett ved siden av sortlandsbrua. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Er dette der med det skipet som ligger på land med resturant i? Var dritings der en gang jeg var i millitæret...kubba i et sametelt eller .no :oVar trivlige folk der iallefall! Det skipet som ligger på land er ei gammel hvalskute som heter Isqueen. Inni den er det resturant, og oppe på dekket er det dansegulv. Det bruker vi å være på St.Hansaften og kjøpe rømmegrøt som koster 53,- pr. talerken. Det sameteltet du snakker om er egentlig en lavo som er reist opp litt bortfor Icequeen. Der var vi 16. mai 2002 - det så helt bomba ut der når vi var ferdige. Russen ble nesten politiannmeldt, og rektor var i fyr og flamme. Vi måtte alle sammen tilbake dit senere og rydde opp etter oss! :oops: <------Her ser du litt av skuta. bilder Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 This is the place! Veldig fin den skuta må jeg få si (Spesielt etter å ha sett bildene :oops: ...fikk litt lite med meg sist...) Fant forresten ene delen av et 3 delt smykke i lavoen (Noen som savner det? :wink: ) Dette er forresten endel år siden (4-5 eller noe i den dur) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 PS: glemte å si at det er überdeilig å bade ved flytebrygga som ligger next to Isqueen! Skal ned dit nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå