OnklD Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Har litt trøbbel med en Almera, passasjersete satt seg plutselig fast her om dagen, i bakerste (omtrent) hakket. Det virker som det ligger noe i sporet som blokkerer for setet, ettersom det går litt fremover før det stopper. Har selv vært under og prøvd å se og fått naboen etc til å kikke på det. Men vi kommer alle til konklusjonen at det ser ikke ut som det er noe galt. Men det funker ikke. Er det noen som har opplevd noe lignende/har svar på hva som kan være galt? Tips til noe jeg kan gjøre hjemme? Bilerfaringer strekker seg så langt som til kun det nødvendige bare så det er sakt, dvs olje, dekkskift og sånne ting. Det er egentlig ikke noe som plager meg, men siden svigermor skal være med ut å kjøre i morgen hadde det vært en fordel om hun fikk litt benplass i baksetet Lenke til kommentar
Zits93 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 ta skikkelig tak å bruk litt vold. Setet skal tåle MYE krefter så ingen fare for at det blir ødelagt. Eneste tipset jeg har. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Eventuelt bare skru det ut og kikke? Det sitter fast med noen bolter, og skal være forholdsvis enkelt å få ut. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 somt nevnt ovenfor, skru ut setet. går fort. fire skruer. ta ut setet og se hva som er galt. sikkert en bagatell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå