lofotknut Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Når jeg skal se på video (streame gjennom mediaservern) på Ps3 så kommer det en irriterende melding omtrent hele tida i høyre hjørne : " det er for mange mediaservere. noen mediaservere vil ikke vises" hvordan får man bort denne? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du får slå av noen mediaservere da. Hvor mange finner PS3 hvis du søker etter mediaservere da ? Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Hvordan slår jeg de av da? hvis jeg søker så finner den...mange.. står at den ikke kan vise alle. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Står PS3'en i et student nett eller noe sånnt da ? I dag så vil jo enhver Vista eller Win7 maskin dukke opp som en mediaserver. Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 er på studentnett ja. så da er jeg kanskje doomed Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Da er nok eneste muligheten å sette PS3'n bak en router slik at PC'n din og PS3'n står på et eget nett. Hvis du har en PC med to nettverkskort eller trådløs kobling i tillegg til kable så kan du kanskje koble PS3'en direkte til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå