Offpiste Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) nå har eg gtx460 og tenke eg skule kjøpe et til kort for å sette dem i sli. hvilket kort passer best? funker det å sette zotac & f.eks. Gigabyte? har lyst på et kort som kjøler bra, blir varmt i sli. Endret 18. november 2010 av Offpiste Lenke til kommentar
Føss Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Hei. Funker helt fint med hvilket merke som helst, hvis du vil ha god kjøling kan du kjøpe et fabrikkoverklokket kort som har en bedre kjøle løsning f.eks. Gigabyte GTX 460 SOC og klokke det ned så det er på par med kortet du har fra før av. EDIT: fant en TEST som sammenligner flere GTX 460 kort på temp og støynivå Endret 16. november 2010 av Føss Lenke til kommentar
Offpiste Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 ser ut som et bra kort det der. hva e best av å ha det under eller over det andre kortet? Det vel muligt å oc det kortet eg har til det samme som du anbefalte? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Det har egentlig ikke noe å si hvor du setter kortene i forhold til hverandre. Men kanskje en ide å sette det Gigabyte kortet (hvis du kjøper det) i PCI-E slot 1 og det andre i PCI-E slot 2. Ikke noe problem å overklokke det andre kortet til samme som Gigabyte OC kortet. Jeg har 2 stk Gigabyte GTX 460 OC kort, kjører begge på GPU core hastighet 820 MHz og minne hastighet på 2000 MHz. Ingen problemer i det hele tatt så langt, kortene er nå ca 4 måneder gamle. Endret 17. november 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Offpiste Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 da e det kjøpt , tenkte å ta det over, da får det andre kortet bedre kjøling. takker for flotte svar! Lenke til kommentar
Offpiste Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 noen av dere som vet hva de led diodene opppå kortet er til? har googlet, men har kun funnet ut at de viser status til et eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå