Gå til innhold

Julegave til kjæreste?

Kvikksølv

Anbefalte innlegg

Kom plutselig på at det "snart" er jul, og har aldri lagt sjelen min i dette med julegavekjøp. Det har ofte blitt en tilfeldig flaske vin til mor og far, eller andre enkle løsninger. Men nå som jeg har fått kjæreste må jeg i det minste gjøre en liten innsats. Problemet er at jeg aldri har kjøpt julegave til kjærester før (dette er min første kjæreste). Vi har vært sammen i et par uker nå, og hun er 17 år. Hun sier hun ikke ønsker seg noe spesielt, så trenger noen råd her (alt fra pris til konkrete gaver).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville nok ikke likt å få en clone-a-willy som jeg måtte åpne opp for familie og venner, men det er meg..

Tja, cd, bok eller dvd? Et gavekort på spa-behandling, frisør eller massasje? Sånt blir ihvertfall jeg svært glad for. Favorittparfymen, om hun bruker det?

Lenke til kommentar

Jeg ville nok ikke likt å få en clone-a-willy som jeg måtte åpne opp for familie og venner, men det er meg..

Den måtte selvfølgelig åpnes alene.

Bestemor: Neimen! Har du fått plastelina? Hva brukes den til? Oi.. Den lignet litt på en.. ,

:ohmy:

Oh NOES!! MY EYES!!! :wow:

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Du kan jo kanskje kjøpe undertøy. Det er veldig gøy å få. Bare sjekk hva type hun bruker, string, boxer, hipster osv, str går 36,38,40 i truser, og bh 70a, 75a, 80a 85a, 70b, 75b osv osv.

Smykker er gøy og fint, trenger ikke være dyrt i det hele tatt. Om dere har vært sammen en kort stund er det bedre å bruke lite penger for ellers blir det så big deal...

Filmer, serier, bøker, plante, musikk.

Selv digger jeg gamle brettspill o.l. så jeg fikk jenga av typen, ved siden av en sexy truse, luksus sjokkis og et kort med invitasjon til middag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...