patbak Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 jeg lurte på hvor jeg får kjøpt senke sett til en mercedes 1973 mod veteran bil Lenke til kommentar
Zits93 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva slags Mercedes er det? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva slags sett er det du skal senke? Hvis det er et legosett er vel det letteste måten å senke det på å legge det i en pose med litt stein i. 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva slags sett er det du skal senke? Hvis det er et legosett er vel det letteste måten å senke det på å legge det i en pose med litt stein i. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Og jeg som trodde det handlet om at trådstarter hadde sett en senke! Så feil kan man ta! Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ville oppsøkt et forum mer dedikert til Mercedes eller veteranbiler, du finner flere folk med peiling der. Gjerne noen kjenner til produsenter og nettsider du kan få tak i ønskede fjærer eller dropspindler. Om det ikke finnes senkesett til bilen din går det gjerne å bruke passende fjærer fra andre bilmodeller. I verste fall kan jo selvsenking være en løsning, så lenge det gjøres med måtehold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå