siDDis Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Eg har skifta frå Asus P4s533 til Abit Bh7 nå Alt saman er heilt fint til eg skal laste windows, då rebooter den uansett om det er safe mode eller ikkje. Er nokon måte å få fiksa det på? Kan ikkje legge inn windows igjen etter at den idiotiske hjernedøde bror min har lånt den einaste cden vekk til ein kamerat som har reist på ferie. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Eg har skifta frå Asus P4s533 til Abit Bh7 nåAlt saman er heilt fint til eg skal laste windows, då rebooter den uansett om det er safe mode eller ikkje. Er nokon måte å få fiksa det på? Kan ikkje legge inn windows igjen etter at den idiotiske hjernedøde bror min har lånt den einaste cden vekk til ein kamerat som har reist på ferie. tror nok at du desverre må legge inn windows på nytt igjen. tror ikke at det er noen vei rundt. kanskje reperasjon hadde funket? men da trenger du cd'en uansett. men kan ikke du bare bruke det gamle hovedkortet til du får tilbake cd'en? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 skulle ønske det var lettare å feste ein swiftech mcx4000 kjøler, så kunne eg kanskje ha bytta HK inntil vidare Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 forresten er det nokon som veit om tempraturmålingane til abit er annerledes? Cpu er 45 grader idle, den var bare 30 med asus? Lurer på om eg har festa ribba feil. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 nå har eg lagt inn win2000, men får nå feilmeldinger med at -12v og -5v ligger på -7 og -3 v har det noko betydning? +12v og +5v er jo heilt fint Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 forresten er det nokon som veit om tempraturmålingane til abit er annerledes?Cpu er 45 grader idle, den var bare 30 med asus? Lurer på om eg har festa ribba feil. På akkurat disse korta har abit hatt en del problemer med temperaturavlesinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå