Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Falskt kjærlighetsdikt fra kjæreste!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Har han løyet, så har han løyet. Jeg hadde ikke latt det fare i stillhet, for å si det slik.

 

Du er jo jente, så selvfølgelig ikke. Hvorfor skape store problemer over slike småting? Vær glad han gidder å bruke tid på å i det hele tatt finne slike romantiske dikt, sier nå jeg.

Lenke til kommentar

selv om du ikke ser etter svar lengre så vil jeg dele hva jeg ville gjort for andre som måtte lure på hva de skal gjøre i samme situasjon.

 

Jeg ville gitt kompliment for et flott dikt dersom jeg likte det, men sagt ifra at jeg vet han fant det på nettet, men at jeg alikevell setter pris på innsatsen for å finne noe han trodde jeg ville likt, men igjen at jeg ikke setter pris på at han sa han hadde laget det selv.

Lenke til kommentar

Hva i allverden er problemet? Kanskje han satt timesvis for å prøve å finne på noe sprøyt dere liker. Men valgte heller å velge noe som så penere ut på ark. Ergo, finne et dikt som passer situasjonen. Mulig han brukte flere timer på å lese dikt også...

 

Hvem er vi? Fant han et dikt til meg også? Er det greit å lyve, så lenge man har brukt lang nok tid på å finne på løgnen?

 

Det er da vitterlig en hvit løgn. Det er ikke alle som egner seg som poeter her i verden, og finner det da like så godt å ta et dikt som får fram det de føler. Hvis han derimot skryter av det, så er det douche oppførsel.

Lenke til kommentar

Hva i allverden er problemet? Kanskje han satt timesvis for å prøve å finne på noe sprøyt dere liker. Men valgte heller å velge noe som så penere ut på ark. Ergo, finne et dikt som passer situasjonen. Mulig han brukte flere timer på å lese dikt også...

 

Hvem er vi? Fant han et dikt til meg også? Er det greit å lyve, så lenge man har brukt lang nok tid på å finne på løgnen?

 

Selvfølgelig er det greit å lyve når det er snakk om en slik simpel fille ting. Men det er vell ikke første gangen man ser jenter/damer fyre seg opp over noe slikt. Overanalyserer. Se heller hva tanken bak det hele var. Han gav faktisk jenta et dikt han hadde funnet, er ikke det bra? Er det faktisk værre at han løy om det? Isåfall syns jeg det bare blir tullete, og ei slik prippen jente hadde jeg aldri vært sammen med.

Lenke til kommentar

Alltid interessant når folk spør andre korleis ein skal føle for saker og ting. Må vel ha ein viss vurderingevne sjølv til sånt.

 

Sidan du har bestemt deg for å ikkje fortelle det til han, så håpar eg både for din og hans del at du ikkje drar det fram som kritikk mot han ved eit seinare tidspunkt i ein krangel.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Det jeg tenker er at når man kan lyve om så små tulleting, hva annet lyver man om da? Herrelighet, å lyve om noe slikt er bare latterlig, og det hadde jeg tatt opp med ham.

Finnes det forhold utan små løgner? Nei. Dette er vel eit typisk eksempel på korleis kvinnfolk lett kan overreagere på småting og lage ein stor sak ut av det.

Lenke til kommentar

Det jeg tenker er at når man kan lyve om så små tulleting, hva annet lyver man om da? Herrelighet, å lyve om noe slikt er bare latterlig, og det hadde jeg tatt opp med ham.

Finnes det forhold utan små løgner? Nei. Dette er vel eit typisk eksempel på korleis kvinnfolk lett kan overreagere på småting og lage ein stor sak ut av det.

 

Selvsagt finnes det løgner i et forhold, men det er forskjell på hvite løgner som at man ikke utbryter "ja, du er stygg" om man spør, og der hvor man lyver hvor man ikke trenger å gjøre det overhodet. Her ser jeg ingen grunn til å lyve overhodet, det fører ingenting godt ved seg å lyve om et skarve dikt. Hva er vitsen? Uansett, dette gjelder ikke bare kvinner, dere menn er like gode på dette. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Det jeg tenker er at når man kan lyve om så små tulleting, hva annet lyver man om da? Herrelighet, å lyve om noe slikt er bare latterlig, og det hadde jeg tatt opp med ham.

 

Big deal. En vanlig mor eller far forteller gjerne barna sine 3000 hvite løgner i løpet av barndommen, viser en undersøkelse gjort av The Baby Website. (http://www.klikk.no/foreldre/article359439.ece) Hvite løgner er en relativt vanlig ting, og vi serverer dem alle fra tid til annen av ulike grunner.

 

Vær nå glad at gutten i det hele tatt sendte et dikt, selv om det nå ikke var han som skrev det. Kanskje han innså en gammel sannhet, at det alltid finnes noen som har sagt det bedre. Plagiat er jo uansett den beste form for smiger. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...