Gjest anonym Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hva svarer man når kjæresten sender deg en fin epost, og med ett dikt han sier han har skrevet om kjærlighet til deg. Så bestemmer du deg for å google det, bare for morro, og finner ut at det faktisk er skrevet av en annen person??? Skal jeg konfrontere han.. ikke kommentere det eller si at det var et flott dikt, også glemme det? trenger svar fort, siden jeg har lovet å sende han en epost i kveld. Lenke til kommentar
Populært innlegg Gjest hmmm, tricky Skrevet 16. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. november 2010 Han ville vel bare at du ikke skulle tenke han var lite poetisk og fant dermed et dikt på nettet. Så lenge han mener det som står skrevet og siden det er sendt til deg, ville jeg ikke sett altfor tungt på det 13 Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ja altså det gjør meg ikke så mye, lurer bare på hva jeg skal svare? haha. frister å svare at jeg googla det og det ikke er han som har skrevet det, men redd han kan bli litt såret eller noe:P Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Da kan han kanskje bli litt flau, i værste fall såret. Bare gjør god mine til slett spill du, og la det gå forbi, han mente jo å glede deg og følte seg vel utilstrekkelig. Kjipt å ødelegge for ham da. 3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Han følte vel diktet han fant på internett passet for det han følte for deg, og sendte da Det er bare teit av deg å bli sur fordi han fant diktet på internett. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har han løyet, så har han løyet. Jeg hadde ikke latt det fare i stillhet, for å si det slik. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvis han sendte diktet og sa han selv hadde skrevet det, hadde jeg tatt det opp. Hvis han bare sendte diktet, så ville jeg latt det gått forbi. Kanskje sendt naken bilde av meg selv også 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 "du trenger ikke si det var du som skrev det bare for å imponere meg. Det var et utrolig fint dikt og jeg ble kjempeglad av å lese det" Eller noe slikt. 8 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Han følte vel diktet han fant på internett passet for det han følte for deg, og sendte da Det er bare teit av deg å bli sur fordi han fant diktet på internett. Du har oversett at han påstår å ha skrevet det selv. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jøss. En ting at han ikke klarte å kommer på et dikt sjøl men å LYGE om det? "Fint dikt av (forfatter av diktet) Glad i deg <3" 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Too late. For jeg har allrede svart han, haha. Jeg hadde ikke hjerte til å si at jeg visste det ikke var han som hadde skrevet det, så jeg lot være å kommentere diktet i det hele tatt.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg hadde kalt han en tard siden han ikke klarer å skjule kildene sine. 3 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har han løyet, så har han løyet. Jeg hadde ikke latt det fare i stillhet, for å si det slik. Hva i allverden er problemet? Kanskje han satt timesvis for å prøve å finne på noe sprøyt dere liker. Men valgte heller å velge noe som så penere ut på ark. Ergo, finne et dikt som passer situasjonen. Mulig han brukte flere timer på å lese dikt også... 2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Haha, jeg hadde latt det gå, men hvis han begynner å skryte av det, typ "var jeg ikke flink som greide å skrive dikt?" osv. - da hadde jeg tatt tak i det, men la det gå for denne gang. Skjer det flere ganger kan du godt nevne det :] Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har han løyet, så har han løyet. Jeg hadde ikke latt det fare i stillhet, for å si det slik. Hva i allverden er problemet? Kanskje han satt timesvis for å prøve å finne på noe sprøyt dere liker. Men valgte heller å velge noe som så penere ut på ark. Ergo, finne et dikt som passer situasjonen. Mulig han brukte flere timer på å lese dikt også... Det står i den første setningen i innlegget du siterer. En løgn er en løgn, og han bæsja på leggen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hva i allverden er problemet? Kanskje han satt timesvis for å prøve å finne på noe sprøyt dere liker. Men valgte heller å velge noe som så penere ut på ark. Ergo, finne et dikt som passer situasjonen. Mulig han brukte flere timer på å lese dikt også... Hvem er vi? Fant han et dikt til meg også? Er det greit å lyve, så lenge man har brukt lang nok tid på å finne på løgnen? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hva i allverden er problemet? Kanskje han satt timesvis for å prøve å finne på noe sprøyt dere liker. Men valgte heller å velge noe som så penere ut på ark. Ergo, finne et dikt som passer situasjonen. Mulig han brukte flere timer på å lese dikt også... Hvem er vi? Fant han et dikt til meg også? Er det greit å lyve, så lenge man har brukt lang nok tid på å finne på løgnen? < Det er tanken som teller > Om dama mi ville rane en bank for å ta meg med på ferie, så hadde jeg ikke hatet hun for den grunn. 2 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Om det er tanken som teller, må jeg si at tanken bak det å sette seg ned og konse og forfatte et dikt selv, er bedre enn tanken bak å ta et fra nettet og si det er ens eget. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Haha, du burde sagt til han at du vet at det ikke var han som skrev diktet. Foreslår at du finner et dikt på nettet og gjør akkurat det samme som han, også ser du om han reagerer på samme måte som deg. Endret 19. november 2010 av Magiii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå