Grankongen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 har nettopp montert H70 og lurer enkelt og greit på om jeg har noe å tjene på å bytte kjølepasta? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Du fjernet ikke den gamle som satt på CPUen? Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 jo, men det er fredigpåført kjølepasta på kjøleblokken til H70. så lurer på om jeg har noe å tjene på å bytte ut den med Akasa 455 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Nja, kansje en liten grad eller 2 men tror ikke du vil merke store forsjellen. Hvis du har tengt å klokke mye så kan det være litt mer å tjene på det Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 En venn av meg prøvde det, der var det kjølepasta som fulgte med og en han hadde kjøpt. Han merka runt 10* forskjell. Så den du kjøper er bedre enn den som er der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå