Kjekssjokolade Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 "This installation package could not be opened. Verify that the package exists and that you can access it, or contact the application vendor to verify that this is a valid Windows Installer package" Dette er feilmeldingen jeg får når har prøvd å installere x-antall programmer. Finner ikke ut hva jeg skal gjøre, noen installasjoner går greit, andre stopper, med denne feilmeldingen. Tips? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Du kjører en lovlig versjon av Windows 7? Så det ikke er noe ondsinnet kode som kjører på piratkopien din og skaper dette problemet? Siden du får feilmeldingen på engelsk, så er den vel neppe kjøpt i butikken her i Norge. Så mitt første tips er å eventuelt bytte ut en piratkopi av Win7 med en ekte versjon. Samme gjelder jo eventuelle programmer du prøver å installere, det bør være ekte vare og ikke piratkopierte programmer også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Dette her skyldes en Group Policy feil hvis det programmet du prøver å installere har pakket seg ut i Temp mappen, så betyr det at mappen er korrupt, dette har skjedd meg også selv om jeg hadde en ekte windows, je måtte formatere på nytt for å få det fjernet. dette problemet kan enkelt fikses med at du lager en ny bruker konto med administrator rettigheter, overfør de viktige filene til den nye brukeren og slett den gamle. ikke glem å trykke høyre klikk på instaleringen og velg "kjør som administrator" Endret 17. november 2010 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du kjører en lovlig versjon av Windows 7? Så det ikke er noe ondsinnet kode som kjører på piratkopien din og skaper dette problemet? Siden du får feilmeldingen på engelsk, så er den vel neppe kjøpt i butikken her i Norge. Så mitt første tips er å eventuelt bytte ut en piratkopi av Win7 med en ekte versjon. Samme gjelder jo eventuelle programmer du prøver å installere, det bør være ekte vare og ikke piratkopierte programmer også. synes du skal roe ned littegrann med å anklage brukerne for bruk av piratkopier. Nå er det enda slik i rettstaten at man skal slippe i bevise uskyld. Til trådstarter. Opprett en ny bruker å sjekk om denne brukeren kan installere.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du kjører en lovlig versjon av Windows 7? Så det ikke er noe ondsinnet kode som kjører på piratkopien din og skaper dette problemet? Siden du får feilmeldingen på engelsk, så er den vel neppe kjøpt i butikken her i Norge. Så mitt første tips er å eventuelt bytte ut en piratkopi av Win7 med en ekte versjon. Samme gjelder jo eventuelle programmer du prøver å installere, det bør være ekte vare og ikke piratkopierte programmer også. synes du skal roe ned littegrann med å anklage brukerne for bruk av piratkopier. Nå er det enda slik i rettstaten at man skal slippe i bevise uskyld. Til trådstarter. Opprett en ny bruker å sjekk om denne brukeren kan installere.. til og med selv microsoft vet ikke hvordan problemet oppstår, men ihvertfall de vet at man trenger å lage en ny bruker for dette her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 til og med selv microsoft vet ikke hvordan problemet oppstår, men ihvertfall de vet at man trenger å lage en ny bruker for dette her... vel jeg vet at hvis du kjører en diskdefragmenter som krever administrator tilgang, så vil jo filer det programmet flytter få administrator som eier. Om den filen er den du lagrer dine f.eks. innstillinger for lydkortet, så vil de innstillingene bli nullstil ved restart. Har erfart mange rare funksjoner som ikke virker etter en defrag, spesielt under vista. Kpoierte mine arbeidsfiler til midlertidig område på maskinen. Laget meg ny konto. Skiftet til ny bruker og lopierte filene tilbake og kunne fortsette helt til neste gang man defragmenterte. Er bare simpel NTFS rettigheter som kludrer dette til. Kan sikkert finnes andre muligheter seff.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå