Gå til innhold

Ny stopper til Chelsea nå!

SlettProfil

Anbefalte innlegg

I dagens chelsea finnes det ingen fullverdige midstoppere som kan konkurrere med John Terry og Alex. Nå har de blitt skadet og vi så jo mot Sunderland hvor katastrofalt dårlig forsvarsrekken var med to høyrebacker i midtforsvaret.

Nå er begge ute med skade, og det er KRISE hvis Chelsea skal kjempe i toppen utover i hele sesongen:

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/stopperkrisen-i-chelsea-fortsetter-3343122.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ivanovic er mer enn god nok til å stille i midtforsvaret, Ferreira er derimot ingen god løsning. En god løsning frem til vinteren bør være å slippe Bruma til, eventuelt å hente Mancienne tilbake fra Wolves.

Det er ingen ideell situasjon, men dersom det skal være noe poeng å ha disse ungguttene under kontrakt, så bør de få slippe til sålenge både Alex og Terry er skadet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ivanovic var opprinnelig midtstopper og er det forsatt, for Serbia.

Ferreira eier ikke hurtighet og hodestyrke, så han passer ikke inn der.

Bruma kalles jo for nye Terry, så vi får se? Eller hva, Carlo? Du som lover så mye tid for de unge guttene i CFC.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Silly Season. Jeg venter med å uttale meg om spilleren til jeg ser han har underskrivd for klubben og det står på den offisiele nettsiden.

MEN! Mancienne holder PL nivå.

http://www.youtube.com/watch?v=vovGAa2nW1c

Det er bare å hente han tilbake. Han spilte så tro og fast, fast i startoppstillingen til Wolves i fjor. Det er ikke noe problem å hente han tilbake, han er jo Kaptein for sitt aldersbestemte landslag. Cork vil bli for offansiv da han er DM og ikke MS. Mancienne kan bleke større plasser óg. Det beste ved han er slutten på videoen.

Bruma, Mancienne, da trenger man ingen Pepe, holder han PL-standard (fysikk) bra nok?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Pepe hadde ikke vært dumt, vi trenger en spiller fra øverste hylle om vi skal kjempe oss oppover igjen og vinne flere titler. Men som sagt er han nok ganske seig når det kommer til lønn. Tror Mancienne trenger litt mer erfaring, men man ser absolutt at fyren har talent.

David Luiz var det jo snakk om i sommer, og jeg vil fortsatt ha han i klubben :)

Pepe hadde ikke vært dumt, vi trenger en spiller fra øverste hylle om vi skal kjempe oss oppover igjen og vinne flere titler. Men som sagt er han nok ganske seig når det kommer til lønn. Tror Mancienne trenger litt mer erfaring, men man ser absolutt at fyren har talent.

David Luiz var det jo snakk om i sommer, og jeg vil fortsatt ha han i klubben :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ivanovic - Luiz - Terry - Cole

Terry er ikke akkurat ung og skadefri lengre, så på sikt og i enkeltkamper vil det nok bli noe a lá;

Bosingwa - Ivanovic - Luiz - Cole

Det samme gjelder forøvrig Cole også, men da har Chelsea både Patrick Van Aanholdt og Ryan Bertrand som mulige arvtagere.

Lenke til kommentar

Ivanovic - Luiz/Alex - Terry - Cole

Slik vil jeg tro, er ikke helt sikker på hvem som holder høyest nivå av Luiz og Alex(selv holder jeg en finger på Luiz), men det vil tiden vise. God konkurranse er det i hvertfall og jeg er storfornøyd med kjøpet.

Vi har veldig god dekning på alle plassene nå.

Høyreback: Ivanovic, Bosingwa og Ferreira

Midstopperplass: Ivanovic, Terry, Alex, Luiz og Bruma

Venstreback: Cole, Zhirkov og Luiz

Lenke til kommentar

Chelsea begynner å bli et lag fyllt av stjerner og et godt sammensatt et sådan. Drogba-Torres på topp lukter gull lang vei, og med Anelka som kjemper om spillplass lukter det gull for blåtrøyene. United kan ikke matche lagoppstillingen til Chelsea, og hadde det ikke vært for hjernen til Ferguson hadde Man Utd i bestefall kjempet om CL plass.

Drogba-Torres

Rooney-Berbatov

Suarez-Caroll

LFC har også et brukbart spisspar, og Suarez har det som skal til for å skore mange mål, men spisskompitansen til Drogba og Torres kan ikke de andre lagene måle seg med.

Savner en Malouda type spiller på kanten til Man utd nå som Giggs begynner å dra på åra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...