SlettProfil Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 I dagens chelsea finnes det ingen fullverdige midstoppere som kan konkurrere med John Terry og Alex. Nå har de blitt skadet og vi så jo mot Sunderland hvor katastrofalt dårlig forsvarsrekken var med to høyrebacker i midtforsvaret. Nå er begge ute med skade, og det er KRISE hvis Chelsea skal kjempe i toppen utover i hele sesongen: http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/stopperkrisen-i-chelsea-fortsetter-3343122.html Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ivanovic er mer enn god nok til å stille i midtforsvaret, Ferreira er derimot ingen god løsning. En god løsning frem til vinteren bør være å slippe Bruma til, eventuelt å hente Mancienne tilbake fra Wolves. Det er ingen ideell situasjon, men dersom det skal være noe poeng å ha disse ungguttene under kontrakt, så bør de få slippe til sålenge både Alex og Terry er skadet. 1 Lenke til kommentar
Zinoy Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Ivanovic var opprinnelig midtstopper og er det forsatt, for Serbia. Ferreira eier ikke hurtighet og hodestyrke, så han passer ikke inn der. Bruma kalles jo for nye Terry, så vi får se? Eller hva, Carlo? Du som lover så mye tid for de unge guttene i CFC. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Unguttene i Chelsea har til gode å imponere, men bra det satses i den retningen i hvertfall. Uansett; Seriegull blir det ikke med Bruma, Ivanovic og Ferreira på stopperplass. Lenke til kommentar
Zinoy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Alex er nå tilbake. Jeg tror de venter med operasjonen hans til Terry er tilbake. Hent tilbake Cork og Mancienne. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hvis ikkje Ancelotti har tenkt å bruke Bruma i Premier League så er ein ny stopper absolutt på sin plass! Hvis Terry og Alex bør me ha ein ekstra backup som kan spele midtstopper sammen med Ivanovic. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ser det er snakk om Pepe i diverse nettaviser idag. Mye mulig han er aktuell, men har null tru på at Chelsea/Roman er interessert i å hente en spiller Real Madrid ikke klarer å komme i enighet med forhold til lønnsavtaler. Lenke til kommentar
Ashraf Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Silly Season. Jeg venter med å uttale meg om spilleren til jeg ser han har underskrivd for klubben og det står på den offisiele nettsiden. MEN! Mancienne holder PL nivå. http://www.youtube.com/watch?v=vovGAa2nW1c Det er bare å hente han tilbake. Han spilte så tro og fast, fast i startoppstillingen til Wolves i fjor. Det er ikke noe problem å hente han tilbake, han er jo Kaptein for sitt aldersbestemte landslag. Cork vil bli for offansiv da han er DM og ikke MS. Mancienne kan bleke større plasser óg. Det beste ved han er slutten på videoen. Bruma, Mancienne, da trenger man ingen Pepe, holder han PL-standard (fysikk) bra nok? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Mancienne er aldri i verden god nok for Chelsea, han er helt grei for Wolves. Spiller safe og gjør få feil, men kommer aldi til å bli noen toppspiller. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Man vet jo aldri, han er god nok til at han fortjener en sjanse mener jeg. Luca Toni for eksempel, var jo en aldrene kar når han for fullt slo igjennom også. Mancienne har igjen et par år på han. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Pepe hadde ikke vært dumt, vi trenger en spiller fra øverste hylle om vi skal kjempe oss oppover igjen og vinne flere titler. Men som sagt er han nok ganske seig når det kommer til lønn. Tror Mancienne trenger litt mer erfaring, men man ser absolutt at fyren har talent. David Luiz var det jo snakk om i sommer, og jeg vil fortsatt ha han i klubben Pepe hadde ikke vært dumt, vi trenger en spiller fra øverste hylle om vi skal kjempe oss oppover igjen og vinne flere titler. Men som sagt er han nok ganske seig når det kommer til lønn. Tror Mancienne trenger litt mer erfaring, men man ser absolutt at fyren har talent. David Luiz var det jo snakk om i sommer, og jeg vil fortsatt ha han i klubben Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 David Luiz hadde vært topp. Tror ikke det er så bra for CFC å bla ut såpass mye og hente Pepe. Så store navn har vi ikke råd til! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvordan blir backrekka (1.pri) til Chelsea nå som Luiz har ankommet? Ivanovic-Terry-Luiz-Cole ? Bosingwa-Terry-Ivanovic/Luiz-Cole ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ivanovic - Luiz - Terry - Cole Terry er ikke akkurat ung og skadefri lengre, så på sikt og i enkeltkamper vil det nok bli noe a lá; Bosingwa - Ivanovic - Luiz - Cole Det samme gjelder forøvrig Cole også, men da har Chelsea både Patrick Van Aanholdt og Ryan Bertrand som mulige arvtagere. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Ivanovic - Luiz/Alex - Terry - Cole Slik vil jeg tro, er ikke helt sikker på hvem som holder høyest nivå av Luiz og Alex(selv holder jeg en finger på Luiz), men det vil tiden vise. God konkurranse er det i hvertfall og jeg er storfornøyd med kjøpet. Vi har veldig god dekning på alle plassene nå. Høyreback: Ivanovic, Bosingwa og Ferreira Midstopperplass: Ivanovic, Terry, Alex, Luiz og Bruma Venstreback: Cole, Zhirkov og Luiz Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Chelsea begynner å bli et lag fyllt av stjerner og et godt sammensatt et sådan. Drogba-Torres på topp lukter gull lang vei, og med Anelka som kjemper om spillplass lukter det gull for blåtrøyene. United kan ikke matche lagoppstillingen til Chelsea, og hadde det ikke vært for hjernen til Ferguson hadde Man Utd i bestefall kjempet om CL plass. Drogba-Torres Rooney-Berbatov Suarez-Caroll LFC har også et brukbart spisspar, og Suarez har det som skal til for å skore mange mål, men spisskompitansen til Drogba og Torres kan ikke de andre lagene måle seg med. Savner en Malouda type spiller på kanten til Man utd nå som Giggs begynner å dra på åra Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Chelsea har Zhirkov og Benayoun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå