Vanngutt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) I løpet av de ti siste årene har jeg filmet det meste av det jag har opplevd (til og med dagligdagse hendelser). Dette har til nå resultert i en rekke redigerte filmer osnutter til fornøyelse for familie, venner og bekjente. Men...ENDELIG dukket det opp en liten videokonkurranse hvor jeg kunne benytte meg av en av klippene som jeg filmet for noen år tilbake. http://p3.no/p3morgen/vekkemester/?v=6#vmvideo Jeg håper at dere vil se på mitt bidrag (nistad wake up) og gi det din stemme. Trykk "lik dette" på høyre side av videobildet på p3morgen sin side. På forhånd tusen takk mvh Goggen Endret 16. november 2010 av Vanngutt Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hei og velkommen til forumet Det du gjør her i denne tråden er nok trengt tatt ikke lovlig,det og reklamere for egen vinning. Men,et stort men. Det er flere som poster denne typen tråder under Konkurranser,så hvis du er heldig så flytter kanskje en moderator tråden din til rette emne. Om det er så mange her som faktisk blir og stemme på deg er en annen sak,flere her blir nok å se på flere videoer og eventuelt stemme på den videoen de liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå