pilpii Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 heihei! jeg har tenkt til å oppgradere pc-en min og jeg lurte på om det er lurt å kjøpe et ssd kort, men hjelper det egentlig til å gjøre pc-en raskere? hadde hvert greit med svar eller meninger uansett! ^^ takk for hjelpen på forhånd! Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) hvis du mener en SSD harddisk, så ja. om du bruker den som systemdisk vil du nok merke en god forskjell fra roterende skrap som HDD. her er et eksempel. Endret 16. november 2010 av a_strann Lenke til kommentar
Dagoth Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvis du installerer operativsystemet på en ssd-disk vil du i alle fall få raskere oppstart på PCen. Tror det er noen andre ting som skal gå raskere også, men er ikke helt sikker på hva Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Maskinen blir mye mer responsiv med OS på en SSD,så det er uten tvil en veldig god investering.. Endret 16. november 2010 av taz Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvis du installerer operativsystemet på en ssd-disk vil du i alle fall få raskere oppstart på PCen. Tror det er noen andre ting som skal gå raskere også, men er ikke helt sikker på hva så vidt jeg har fått med meg stort sett alt. åpning av program, lukking av program, oppstart, osv osv.. Lenke til kommentar
Dagoth Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 så vidt jeg har fått med meg stort sett alt. åpning av program, lukking av program, oppstart, osv osv.. Ok. Dette spørsmålet er kanskje litt OT, men er det vanskelig å installere/flytte operativsystemet til en ssd-disk hvis du allerede har operativsystemet installert på en vanlig harddisk? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ok. Dette spørsmålet er kanskje litt OT, men er det vanskelig å installere/flytte operativsystemet til en ssd-disk hvis du allerede har operativsystemet installert på en vanlig harddisk? Du kan lese om prosessen her. Lenke til kommentar
Dagoth Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Du kan lese om prosessen her. Takk! Skal sjekke det ut Lenke til kommentar
pilpii Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 tusen takk for all den GODE responsen og deres mening og "ekspertise" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå