boza Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei Har satt opp et nytt domene med WIn2k Severe, med Citrix MF XP, og har nå fått opp et par testbrukere. Det jeg har litt problemer med er et Group Policy "sak" antar jeg. Når brukerne skal lagre sine filer ifra feks Word,Excel og PowerPoint, så trykker de selvsagt Fil->lagre som, og da spretter det opp et område lokalt på servern. Det vil jeg ikke skal skje. Jeg vil at deres fellesområde skal dukke rett opp da, idet de trykker på lagre som. Jeg vet at man kan Legge inn pathen på hver og enkelt Office program som brukern har, men det blir ganske så tungvint med mange brukere, finns det en liten regel i Group Policy/Office som redirecter lagrings mappen dems til hver sin hjemmeområde? All svar mottas med takk! Lenke til kommentar
jonnyzapper Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Office Resource kit har verktøy for å sette opp/konfigurere office installasjonen slik at installasjon/policies blir som ønsket. Lenke til kommentar
boza Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Må jeg da reinstallere Office? Eller ligger detta på Office cd'n som et tillegsverktøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå